Gå til innhold

Operasjon Bli Sterk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

19/2:

Knebøy 87.5kg 3x5 90kg 2x5 Tok av skoa og koseputa fra stanga. Nå ble det plutselig kjempelett å ha bra teknikk.

Benk 77.5kg 5x5 Stolt over denne!

Barbell row 70kg 5x5 Brukte bredere grep og fokuserte på å få stanga helt opp, så måtte gå litt ned på vekta.

Endret av In Ter Face
Lenke til kommentar

 

5x5x77.5kg benk,45 kg OHP, og du har trent siden november? Det går ikke ann.

 

Synes du det var lite eller mye? :p Var veldig uorganisert før jeg begynte på SL 5x5 for litt over to uker siden, så den skikkelige fremgangen har jeg ikke hatt før nå.

 

 

Alt på 3-4 måneder? Hva klarte du i november? Jeg har trent i rundt et år og hadde aldri i verden klart mer enn 70x5x5. Spiser du stein?

Men med bøy på 90kg mistenker jeg at du har trent endel før november også? Bare ikke ben? For å klare 77.5kg 5x5 i benk er milevis foran knebøyen din.

Lenke til kommentar

 

 

Alt på 3-4 måneder? Hva klarte du i november? Jeg har trent i rundt et år og hadde aldri i verden klart mer enn 70x5x5. Spiser du stein?

Men med bøy på 90kg mistenker jeg at du har trent endel før november også? Bare ikke ben? For å klare 77.5kg 5x5 i benk er milevis foran knebøyen din.

 

 

Har trent håndball 2-3 ganger i uken så lenge jeg kan huske, så hadde litt grunnlag ;)

 

Begynte med 5RM på ca 65kg på benk, 70kg med elendig teknikk på knebøy og mark begynte jeg rundt 70kg uten å måle maks.

 

Må også innrømme at jeg aldri har vært flink å trene bein de periodene jeg har trent styrke tidligere.

Endret av In Ter Face
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

13/3:

Knebøy 75kg 5x5

OHP 35kg 5x5

Markløft 110kg 1x5

 

Liten brainfart når jeg la på knebøyvektene, skulle vært 72.5 ;) (Ninjaøkning :ph34r: )

Har trent litt grepsstyrke i ferien, så markløften var superlett i dag :) Derav så mye vekt etter deload.

Endret av In Ter Face
Lenke til kommentar

24/3:

Knebøy 87.5kg 5x5
Benk 72.5kg 5x5
Barbell row 62.5kg 5x5

Dips BW 5x5

 

Bestemt meg for å legge til dips og hang-ups de gangene jeg har tid. Har også syklet 2.5 mil i dag, men orker ikke logge det.

 

Oppdatert førstepost med en oppdatert graf av treningsloggen min: https://docs.google.com/a/fagerlidal.no/spreadsheet/oimg?key=0AkjjTjNI_vqNdFN0QV9mbkc0UVBqT1prdTFzSFAzelE&oid=1&zx=cs2tdgh2wqrj

Lenke til kommentar

26/3:
Knebøy 90kg 5x5
OHP 42.5kg 5x5
Markløft 125kg 1x5

Hang-ups BW 5x5 Antall godkjente (haka helt opp) kanskje 5,4,4,3,2. Stedet jeg trener har faktisk ikke en skikkelig hang-ups stang, istedet har de et juletre med forskjellige grep man kan ta, men ingen som passer hang-ups! Skikkelig rart.

 

Veide meg i dag, har bikka 100kg noe som tyder på at jeg ligger ca der jeg skal ligge med matinntak osv. Har gått opp 4 kg siden februar. Sykla 2.5 mil i dag og.

Lenke til kommentar

Over 100 kg? Beist! Hva er fettprosent på?

 

Vet ikke, målte i november tror jeg det var, før jeg begynte å trene. Da veide jeg 96kg og hadde en fettprosent på 21%. Ser mye tynnere ut nå, så tror jeg har sniki meg under 20%.

 

Edit: Tror ikke vekten jeg målte meg på var veldig nøyaktig, så ha en +-4% på det tallet ihvertfall.

Endret av In Ter Face
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...