Gå til innhold

Finnes det en norsk app for lettvint og gratis sms?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja

Kom heller med et forslag da vel, fremfor å skrive korte og meningløse innlegg.

 

iMessage

Nå er vel ikke iMessage egentlig SMS, men heller en meldingstjeneste mellom iOS enheter, så med mindre TS har en iOS enhet som kun skal sende meldinger andre iOS enheter er det en løsning, men ikke en spesielt god en.

 

Skal dette brukes til og sende sms generelt, som er en operatørtjeneste, så må man nok ente betale for hver enkelt SMS, eller få et abonnement som har det inkludert til en fast pris, noe det er mye av om dagen. Det finnes mange alternativer, som blant annet nevnte iMessage, men da må man vite litt mer om bruksområdet.

Lenke til kommentar

Må den være norsk?

 

Det finnes apps som f.eks. WhatsApp og Kik, hvor du kan skrive fritt til en person, så lenge de også har appen. Du kan koble dem opp til kontaktlisten din på mobilen, sånn at du kan se om noen av kontaktene dine allerede har appen. :)

 

Håper det hjalp! Jeg vet dessverre ikke om noen norske apps som kan det samme.

Lenke til kommentar

 

Trådstarter stiller et konkret ja/nei-spørsmål og spør ikke om forslag.

 

Tror du virkelig trådstarter kun spør om det eksisterer eller tror du han er ute etter et forslag?

 

Jeg kan ikke se hvordan det kan tolkes på noen annen måte med mindre man bevist er her kun for å kverulere.

Endret av esoteric
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Trådstarter stiller et konkret ja/nei-spørsmål og spør ikke om forslag.

Tror du virkelig trådstarter kun spør om det eksisterer eller tror du han er ute etter et forslag?

 

Jeg kan ikke se hvordan det kan tolkes på noen annen måte med mindre man bevist er her kun for å kverulere.

 

Skal vi svare på spørsmålet som stilles eller skal vi gjette på hva som egentlig er spørsmålet?

 

Poenget mitt er at hvis du vil leke moderator og klage på SukmaiDik sitt svar, så må du også klage på TS sin spørsmålsstilling.

 

 

 

Jeg kan ikke svare på TS sitt spørsmål, men tviler på at det finnes...

Endret av Mr D
Lenke til kommentar

Skal vi svare på spørsmålet som stilles eller skal vi gjette på hva som egentlig er spørsmålet?

 

Poenget mitt er at hvis du vil leke moderator og klage på SukmaiDik sitt svar, så må du også klage på TS sin spørsmålsstilling.

*

Spørsmålet er mer eller mindre svart på. Og det handler ikke om å leke moderator, men er jævla irriterende med folk som bare søpler ned forumet med unødvendige poster. Ikke bare er svaret kort og unødvendig, men det er også galt. Ingen med IQ nok til og bruke et tastatur klarer missforstå TS sitt spørsmål, så det ser jeg ikke noen grunn til og klage på.

 

Men nå begynner det også bli unødvendig mye klaging fra min side her, så jeg gir meg med det. Ikke blitt så mye søvn siste uka, så beklager om jeg er litt krass. :sleep:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...