WaB2 T1iffern Skrevet 30. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2014 noen som vet åssen man får det ? Lenke til kommentar
skauern89 Skrevet 30. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2014 noen som vet åssen man får det ? må google og finne den filen og laste den ned også føre den over på nettbrettet Lenke til kommentar
claes Skrevet 30. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2014 http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=48443087&postcount=2876 Last ned .apk filen til mobilen og installer den manuelt. 2 Lenke til kommentar
WaB2 T1iffern Skrevet 31. januar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. januar 2014 http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=48443087&postcount=2876 Last ned .apk filen til mobilen og installer den manuelt. Tusen Takk Funket som bare det har sittet og prøvd det meste men uten og få det til Lenke til kommentar
WaB2 T1iffern Skrevet 2. februar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. februar 2014 Har endelig fått lastet ned appen men jeg finner jo ikke no xbox og koble meg på da -_- noen som har en ide? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 2. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2014 Har endelig fått lastet ned appen men jeg finner jo ikke no xbox og koble meg på da -_- noen som har en ide? Må være på samme nett, mr! Lenke til kommentar
WaB2 T1iffern Skrevet 2. februar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. februar 2014 Har endelig fått lastet ned appen men jeg finner jo ikke no xbox og koble meg på da -_- noen som har en ide? Må være på samme nett, mr! det er jeg klar over har dem på samme nett, men finner ikke xboxen selv ikke når jeg taster in ip- adressen manuelt -_- Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 2. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2014 Har endelig fått lastet ned appen men jeg finner jo ikke no xbox og koble meg på da -_- noen som har en ide? Må være på samme nett, mr!det er jeg klar over har dem på samme nett, men finner ikke xboxen selv ikke når jeg taster in ip- adressen manuelt -_- Håper du har xbox ONE appen? Lenke til kommentar
WaB2 T1iffern Skrevet 2. februar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. februar 2014 jaja sitter ikke med 360 Appen og prøver da har ONE appen men er jo helt umulig og finne konsollen xD Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 2. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2014 jaja sitter ikke med 360 Appen og prøver da har ONE appen men er jo helt umulig og finne konsollen xD Da vet ikke jeg Lenke til kommentar
WaB2 T1iffern Skrevet 2. februar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. februar 2014 jaja sitter ikke med 360 Appen og prøver da har ONE appen men er jo helt umulig og finne konsollen xD Da vet ikke jeg prøvde nå og ut av det blå så var xboxen der takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå