Gå til innhold

Tror folk på spøkelser?


Anbefalte innlegg

 

Hva med hvis personen snakker et språk den ikke kan, og hvis personen faktisk skifter stemme, og det dukker opp kloremerker på kroppen der man ikke rekker med sin egen hånd..?

Dette har faktisk skjedd, fortsatt schizofreni? Og nei, jeg kan ikke bevise det..

Hva med mennesker som blir bortført av aliens og reiser til andre galakser?

Hva med mennesker som reiser i tid?

Hva med mennesker som besøker guder og gudinner?

Hva med mennesker som kan forutsi absolutt alt som skjer hele tiden?

Hva med mennesker som kan si nøyaktig når du kommer til å dø?

Hva med mennesker som kan helbrede deg kun med hendene?

 

Alt har faktisk skjedd, og nei, ingenting kan bevises.

Ok, takk for svar :)

 

Bare lurer på hvordan en person kan plutselig snakke et helt annet språk, og stemmeskifte etc..Merkelige greier..

Hver gang dette fenomenet filmes er det tullespråk som personen finner på. Hver gang det ikke filmes er det et ekte språk som personen umulig har kunnet på forhånd.

 

Ja hva med alt det der? Det er bare påstander og innbildning helt frem til at man har noe konkret å gå etter.

Og som du sier snakkes det tilfeldigvis tullespråk hver gang det filmes, kanskje det er sånn med alt?

At hver gang man har sjansen til å samle faktiske bevis, så skjer det ingenting? Det passer selvsagt perfekt med at det, så langt jeg vet ikke er presentert ett eneste konkret bevis for noe som helst overnaturlig i det hele tatt.

Det ville vært førstesidestoff verden over i såfall.

 

Eller er det heller snakk om påstander og løgn :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Så vidt jeg vet er man faktisk pliktig å melde fra om slike "åndelig aktivitet" når man selger en bolig, eller noe liknende.

Det kan jeg aldri tenke meg. Hadde det vært tilfelle, så måtte man kunne etterprøve påstanden. Og hvordan gjør man det? Dette er ingen vitenskap - det er kvasi-vitenskap - eller humbug, som man tidligere kalte det.

 

 

Nå har jeg ikke særig stor peiling på juss, men en venninne av meg som er eiendomsmegler fortalte at hun er pliktig å fortelle om slike ting til kjøpere. Står vel neppe noe spesifikt om det i loven, og det er vanskelig å bevise noe sånt eller heve et kjøp pga. noe sånt.

Lenke til kommentar

For min del hadde det vært flott om huset mitt hadde rykte på seg for å være hjemsøkt, enda flottere hadde det vært om jeg fikk prisavslag på grunn av det.

 

Når sant skal sies så reagerer kattene mine noen ganger på merkelige lyder i huset, og spesielt trappa opp til andre etasje.

Hva annet kan man forvente i et hus fra femtitallet? :)

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...