Holmez Skrevet 25. januar 2014 Skrevet 25. januar 2014 Er www.yunio.com sikkert nokk om jeg bare skal lagre bilder? Vet det ligger i Kina. Har ikke tenkt å bruke til å lagre dokumenter å sensitiv informasjon. Har speiling av disken hvor iPhoto biblioteket mitt ligger, men tenkte det hadde vært greit med lagring i skyen også tilfelle brann/tyveri. Biblioteket er på over 130gb, så lagringskapasiteten på Yunio virker genial for meg.
rockPaperScissors() Skrevet 26. januar 2014 Skrevet 26. januar 2014 Står lite informasjon på Yunio sine nettsider. Jeg antar de er på linje med Dropbox, altså man har bare deres ord på at ingen snoker i dataene dine. Yunio sidene er dessuten trege hos meg, så kanskje de har mye trafikk. Du får teste det ut og dele ditt inntrykk. Har god erfaring med CrashPlan, de gir tilgang til å benytte privat krypteringsnøkkel som gjør at ikke engang CrashPlan skal kunne få tak i dataene du lagrer hos dem.
Holmez Skrevet 26. januar 2014 Forfatter Skrevet 26. januar 2014 Skal si fra når jeg har testet. Retighetene til bildene mine er vell allerede tapt siden jeg har lastet opp en del til Facebook :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå