Gå til innhold

kristinaandersen.no er dobbeltmoralsk


Mariss

Anbefalte innlegg

Bloggeren Kristina Andersen la torsdag ut dette blogginnlegget:

http://kristinaandersen.no/1390474104_babe_on_a_budget.html#comment

 

Andersen skriver til stadighet om hennes brennende interesse og engasjement ovenfor dyr sine rettigheter og hvor tragisk dyrevelferden er i forhold til pelsindustrien, dyretesting på kosmetikk osv. Jeg er selv en dyrevelferdsforkjemper og har beundret henne for å spre viktig kunnskap via bloggen om grusomhetene som foregår bak lukkede dører.

 

Torsdag skriver hun et innlegg hvor hun reklamerer og skryter av produkter som tester på dyr. I kommentarfeltet blir hun gjort oppmerksom på dette, uten at hun selv responderer på kommentarene. Jeg skrev selv en kommentar om hvorfor hun i alle dager reklamerer for dyretestet kosmetikk? Kommentaren min har enda ikke blitt godkjent...

 

Jeg blir mektig irritert og frustrert! Hun er dobbeltmoralsk til de grader. Jeg mener at dersom hun har en brennende interesse for dyretesting må hun orientere seg om produkter FØR hun reklamerer. Eller er pengegevinsten viktigere? En kan jo stille seg spørsmålet.

Når hun i tillegg blir gjort oppmerksom på at hun faktisk reklamerer for produkter som er dyretestet, bør hun a) trekke/slette innlegget eller b) svare leserne hvor hun legger seg paddeflat.

 

Ved å ignorere kommentarene og fortsette i samme stilen (hun har tidligere reklamert for libresse, som inneholder ingredienser som har blitt testet på dyr) mister hun min tillitt og respekt.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...