Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Lovlig nedlasting av film


Anbefalte innlegg

Hei der ute :)

 

Lurer på om noen har gode stalltips hva gjelder lovlig nedlasting (altså ikke streaming) av filmer på nett? Personlige erfaringer, godt utvalg, priser, kvalitet osv.

 

 

PS! Er også interessert i nye eller eldre filmer fra andre steder i verden enn Hollywood.

Endret av 96abrevs
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Mener å huske du kan kjøpe filmer fra iTunes (det er avhengig av hvilket land du er i så det kan hende det ikke gjelder i Norge). Har du feks Get kan du kjøpe filmer derfra også.

dette gjelder i Norge også :)gjelder hvis jeg husker : "apple tv " du har disse filmer liggende på kontoen din, jeg har en venn som sikkert har 100vis av filmer og tv serier.

Endret av p@ge
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Takker for svar, ilpostino og p@ge, og beklager at jeg ikke svarer før nå. Glemte etter hvert å sjekke tråden.

 

Jeg ser at jeg var altfor diffus i forespørselen min. Det jeg altså er ute etter er lovlig nedlasting (ikke streaming, ikke leie) som er et godt alternativ til den ulovlige. Altså både godt og bredt utvalg, filtyper som passer flere enn en bestemt plattform (eksempelvis KUN Apple), greie priser og tilgjengelighet. Get har et tilbud om leiefilm (i hvert fall som jeg kunne google meg fram til), noe jeg altså ikke er interessert i. Itunes er jeg litt mer usikker på, men det står noe om Apple, og hvis det KUN gjelder bruk av Apple, er jeg heller ikke interessert. Men jeg skal sjekke dette nærmere når jeg får tid.

Endret av 96abrevs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...