Gå til innhold

Elkjøp's Lenovo-tilbud


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er ikke helt borte vekk det der, siden det følger med skjerm til den prisen. ikke allverden, men hva kan man forlange for 8K??. ser egentlig rimelig greit ut om du skal ha full pakke.

spørs hva du skal bruke det til da?

 

Kunne tenkt meg en til å kjørt f.eks BF4, Call of Duty: Ghost o.l på medium-settings hvertfall. Med god FPS.

 

Noe sier meg at jeg heller burde investere mer i PCen, og heller ta en billigere skjerm..?

Lenke til kommentar

de spillene vil du få litt trøbbel med. muligens de ville klart det på medium, men lydnivået av PCen ville tvunget deg til å avslutte spillingen og jeg tror det ville blitt litt rykk og napp over det hele. jeg har sett monstermaskiner ha problemer med BF4.

da er det langt bedre å legge litt mer penger i det og så bygge selv.

 

så om du legger 10-12K i det så vil du få en akseptabel masin med dine mål for det.

Endret av bytrollet
Lenke til kommentar

de spillene vil du få litt trøbbel med. muligens de ville klart det på medium, men lydnivået av PCen ville tvunget deg til å avslutte spillingen og jeg tror det ville blitt litt rykk og napp over det hele. jeg har sett monstermaskiner ha problemer med BF4.

da er det langt bedre å legge litt mer penger i det og så bygge selv.

 

så om du legger 10-12K i det så vil du få en akseptabel masin med dine mål for det.

 

Takk for svar. Lenge siden jeg har hatt stasjonær-PC, så kunnskapene har blitt vannet ut med årene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...