Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre???


Anbefalte innlegg

Lyden på pc'en min har sluttet å fungere nå, jeg tror det kan være at jeg har fått et vennlig virus på pc'en min kanskje.. som sletter lydfiler og dokumenter kun med en gang.. Har hvertfall hørt om noe lignende i aviser og radio..

Jeg har winxp, men finner ikke cd'en... så får ikke lett etter driveren der..

Og det står ikke oppgitt hvilken driver jeg har nå, siden den er slettet..

Men jeg tror jeg har en standard driver, noen som kan nevne noen lyd-drivere som er standard eller kan hjelpe meg på andre måter?

For jeg kan ikke se hvilke drivere jeg har, for de viser ikke nå... :(

 

HASTER!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har det blitt slettet noen filer på maskinen din? Dersom det er et virus som har gjort dette vil jeg ikke akkurat kalle det vennligsinnet.. :shrug: Om du ikke bare har dansebandmusikk vel og merke... :lol:

Med WinXP kan du vel ta driver-rollback, selv om driveren blir fjernet eller..?

Eller du kan å oppdatere driver automatisk (Win drivere) om du har interigert (er det sånn det skrives?) lydkort. Dette kan vel også gjøres uansett lydkort forresten. Fra device manager.

Har du et "vanlig" lydkort vet du vel hva det heter, eller du kan ta det ut av chassiet og se på det. Da skulle det i tilfelle ikke være no problem å finne driveren.

 

Og BTW: Endre topic for mod oppdager det. Bare et tips.

Lenke til kommentar
Tråder skal ha et beskrivende emnefelt. Om du lurer på noe om hovedkortet ditt så skal emnefeltet være "Problemer med Epox5k3+ hovedkortet mitt". Tråden skal også være postet i rett kategori. Emnfefelt med kun store bokstaver, overdrevent bruk av !? og lite beskrivende vil bli stengt. Eksempel på dårlig emnefelt er "HJEEEEEELP!!!!HVA GJØR JEG NÅ????????".

 

Stenges.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...