Gå til innhold

Får ikke koblet til gjestenettverket.


Anbefalte innlegg

Jeg leier en del av bolig og kobler meg vanligvis på gjestenettverket til utleier. Der pleier jeg å koble meg på, og så må jeg åpne nettleseren og oppdatere et par ganger før jeg vanligvis kommer til en side hvor man skriver inn passordet til nettverket.

 

Denne gangen dukker ikke denne siden hvor man skriver inn passordet opp. Jeg har prøvd å skru av og på wifi, koble meg av og på og skru av og på PC-en. Men ingen endring. Jeg står som "connected" på nettveket, men uten internetttilgang, siden den siden jeg pleier å skrive passordet på ikke vil dukke opp.

 

Det samme skjer også på mobilen, den kobler seg på wifi-en, men passordsiden dukker ikke opp, så jeg har ingen internettilgang.

 

Noen ideer til hva jeg kan prøve? Veldig kjedelig og sitte uten nett.

Er det en annen manuell måte jeg kan få skrevet inn gjestepassordet på? Eller en annen måte å få frem denne passordsiden på?

 

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når to forskjellige enheter ikke fungerer, så er det kanskje problemer/feil med nettverket. Hva med å spørre utleier? Kanskje han har gjort noe med nettet, eller kanskje en reboot av ruter er løsningen.

Ja, kan være at det er noe sånt ja. Jeg skal sjekke igjen om det virker, hvis ikke sender jeg en melding til huseier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...