Gå til innhold

Rust: [Løst] VOTE for gamer.no wipe


Skal vi wipe Gamer.no serveren?  

33 stemmer

  1. 1. Skal vi wipe Gamer.no serveren?

    • JA
      23
    • NEI
      10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis det er «lag» fordi folk har bygd for mye, vil jo nøyaktig det samme problemet skje igjen og igjen og igjen. Skal dere ta «wipe» hver gang med 1-2 ukers mellomrom? Jeg stemte «nei», men var tydeligvis for sent ute. 1 time stemmetid syntes jeg var alt for lite, og bare halvparten så mange som faktisk spiller (eller spilte) på serveren har stemt her (i skrivende stund). Blir ikke å spille mer på Gamer.no-serveren, men det bidrar visst til mindre «lag», så da vinner jo andre spillere litt. Takk for tjenesten. :)

Endret av ahw_
Lenke til kommentar

Det er en alfa i stadig utvikling, vi gjør vårt beste for at flertallet av spillerene vil være fornøyde, og sørger derfor at serveren er så stabil som mulig. Det vil komme patches og fikses, samt funksjoner etterhvert som vil gjøre at man ikke trenger å wipe serveren lenger. Et verktøy for å fjerne bygninger er rett rundt hjørnet, så godt mulig det ikke blir noen flere wipes.

Men, flertallet bestemmer, og vi ville ikke ha lenger enn en time da spillet var uspillelig for mange grunnet lagg og fpsdrops!

Lenke til kommentar

Det er en alfa i stadig utvikling, vi gjør vårt beste for at flertallet av spillerene vil være fornøyde, og sørger derfor at serveren er så stabil som mulig. Det vil komme patches og fikses, samt funksjoner etterhvert som vil gjøre at man ikke trenger å wipe serveren lenger. Et verktøy for å fjerne bygninger er rett rundt hjørnet, så godt mulig det ikke blir noen flere wipes.

Men, flertallet bestemmer, og vi ville ikke ha lenger enn en time da spillet var uspillelig for mange grunnet lagg og fpsdrops!

 

Takk for svaret!

 

Stemmer dét, og jeg innrømmer at jeg hadde visse forventninger (dog ikke til selve spillet, nettopp fordi det er alfa). Vi sees kanskje igjen i spillet når den tid kommer. :)

 

Lykke til videre med servers og spillers velvære!

Endret av ahw_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...