Gå til innhold

Steam spill funker ikkje


Sikki_Nor

Anbefalte innlegg

Hei

 

min kompis har promblemer med Steam spillene sine. Han kan starte spillet å loade inn også etter et par sekund så fryse helle pcen. Han har win 8.1 ( ja eg vet det e dritt ;) ) men vi sletta helle steamen hans også installerte det igjen så funka alle spillene i ein heile dag før dette skjedde igjen. Har kjekka alle drivers er opp til de nyeste som er ute.

 

tussen takk for svar =)

 

hvis jeg reinstallere pcen tilbake på frabrikinstillinger må han legge inn windows koden igjen eller slipper han det? har aldri gjort det med win 8.1

Endret av Sikki_Nor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Ok. Bærbar eller stasjoner? Jeg har slitt med bærbar og Windows 8.1 og grafikkort. La inn leshcat sine drivere og det fikset alt.

http://leshcatlabs.net

det er en stasjoner pc, men tror du hvis han kjøre pcen i frabrikk instillinger og reinstallere alt på pcen kan funke? trenger han da koden for å gjenopprette pcen med win 8 ? =)

Er det lisensnøkkelen til Windows du mener? Dersom det er en Windows 8 nøkkel så skal det vel gå bra. Er usikker på om en 8.1 nøkkel virker til Windows 8.

Lenke til kommentar

 

 

Ok. Bærbar eller stasjoner? Jeg har slitt med bærbar og Windows 8.1 og grafikkort. La inn leshcat sine drivere og det fikset alt.

http://leshcatlabs.net

det er en stasjoner pc, men tror du hvis han kjøre pcen i frabrikk instillinger og reinstallere alt på pcen kan funke? trenger han da koden for å gjenopprette pcen med win 8 ? =)

Er det lisensnøkkelen til Windows du mener? Dersom det er en Windows 8 nøkkel så skal det vel gå bra. Er usikker på om en 8.1 nøkkel virker til Windows 8.

 

ja mente lisensnøkkel ja =) beklage. men da trur jeg at han skal ta også installere win på nytt =) ok tussen takk for hjelpen så ser vi om det funker etter han har reinstalert win =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...