Gå til innhold

Fifa, cod og Need for Speed til ps4 verdt å kjøpe


balder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Av dem du nevner så har jeg Ghosts. Og om du liker tidligere COD spill så vil du nok uten tvil like Ghosts. Personlig synes jeg Ghosts er et ev dem beste COD spillene. Singleplayer er overaskende veldig bra og jeg stor koste meg igjennom det hele uten å gå lei underveis. Kan anbefale å skru opp vanskelighetsgraden for å få litt utfordring og lengde ut av singleplayer.

 

I multiplayer så har du Exctinction som er at du skal komme deg igjennom områder med masse aliens. Neste er Squads hvor du lager en squad som du kan trene opp å spille offline eller med eller mot andre spillere og deres squads. Dette var en modus jeg likte veldig.

 

Og så er det selvfølgelig vanlig multiplayer med moduser en er vant til og endel nye.

 

Når det kommer til PS4 så ble jeg overasket over hvor bra spillet så ut i nativt 1080p i 60fps. Det er uten tvil det peneste COD spillet.

 

Kan varmt anbefale spillet.

Endret av _LarZen_
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Spiller du FIFA på PS3? I så fall vil FIFA på PS4 være et gedigent steg fremover! Mye er nesten som å lære seg FIFA helt på ny :) Frustrerende i starten, utrolig givende når en har lært seg den nye følelsen.

Lenke til kommentar

Hvis du liker å spille FIFA 14 med kompiser online som du har invitert hjem til deg selv. Ikke kjøp FIFA. EA har nemlig fjernet local multiplayer online på de nye gen konsollene. Bare et lite heads up hvis du har planer om det.

 

Det var nemlig en feil jeg gjorde.

At dem har gjort det, er for meg veldig uforståelig.

 

Men ellers har dem gjort en fin jobb med oppgradering av det visuelle, mye mer likt hva en kamp ser ut på tv.

 

Har ikke prøvd noen av de andre spillene du har nevnt.

Lenke til kommentar

Har bestilt ps4, men den er ikkje kommet.

No vurderer eg å kjøpe nokre Ps4 spill for å vere klar.

Vurderer Fifa 14, need for speed og cod Ghost.

Er desse veldig bra spill som er verdt å kjøpe? Er desse spilla mykje bedre enn på pc eller andre konsoll?

 

Har alle tre faktisk.

 

Syns ingen av spillene er dårlige....

 

Som nevnt så har EA fjernet mye multiplayermulighetene på Fifa, noe som er stort minus for meg, håper på at det kommer en patch som endrer på dette.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Hvis du liker å spille FIFA 14 med kompiser online som du har invitert hjem til deg selv. Ikke kjøp FIFA. EA har nemlig fjernet local multiplayer online på de nye gen konsollene. Bare et lite heads up hvis du har planer om det.

 

Det var nemlig en feil jeg gjorde.

At dem har gjort det, er for meg veldig uforståelig.

 

Men ellers har dem gjort en fin jobb med oppgradering av det visuelle, mye mer likt hva en kamp ser ut på tv.

 

Har ikke prøvd noen av de andre spillene du har nevnt.

To ting:

 

1) Hæ?

 

2) Det du sier er at hvis du ikke kjøper FIFA14 på PS4 så har du plutselig en funksjonalitet som du ikke har hvis du kjøper spillet?

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Hvis du liker å spille FIFA 14 med kompiser online som du har invitert hjem til deg selv. Ikke kjøp FIFA. EA har nemlig fjernet local multiplayer online på de nye gen konsollene. Bare et lite heads up hvis du har planer om det.

Det var nemlig en feil jeg gjorde.

At dem har gjort det, er for meg veldig uforståelig.

Men ellers har dem gjort en fin jobb med oppgradering av det visuelle, mye mer likt hva en kamp ser ut på tv.

Har ikke prøvd noen av de andre spillene du har nevnt.

 

To ting:

 

1) Hæ?

 

2) Det du sier er at hvis du ikke kjøper FIFA14 på PS4 så har du plutselig en funksjonalitet som du ikke har hvis du kjøper spillet?

Hvis du har spilt fifa 14 på Xbox 360 eller ps3, så har du kanskje lagt merke til at du kan legge til en gjest når du spiller Online Season eller i FUT online. Så du og din venn kan spille sammen mot en annen person på nettet.

 

Fifa14 på PS4/Xbone, har ikke denne muligheten. Du kan da ikke ha en god venn som du kanskje deler kakao med imens dere spiller fifa til å hjelpe deg med å slå denne personen du møter online.

 

Resultat,

Xbox 360/Ps3: Mulighet til å spille sammen lokalt online.

Xbone/Ps4: Har _ikke_ mulighet til å spille sammen lokalt online.

 

EA har kodet mye om på Fifa14 til de nye konsollene, de hadde "glemt" å ta med denne funksjonaliteten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...