Gå til innhold

Netflix vil ikke få offline-avspilling


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-t8fn5F

 

Derfor LAGRER jeg filmene på iPadden, svarte jeg. Jeg har flere filmer med på minnekort skrev jeg også, så da trenger jeg ikke kontakt med nettet.

Tror jeg du misforstår meg. Hele poenget med å ha netflix/HBO/Viaplay for meg, er for å slippe å laste ned filmer pirat. Jeg ville helst også sluppet å "ta opp" skjermen via en tredjeparts programvare. Er for mye styr, som jeg ikke gidder.

 

Ser på det litt som å måtte laste ned et spill på nytt når jeg logger på steam f.eks. Dette vil jo ikke si at jeg nødvendigvis er interessert i å laste ned spillet ulovlig forde.

 

 

Du svare på mitt innlegg om at jeg ikke ser noen grunner til å ha netflix. Du har enda ikke kommet med noen motargumenter. Du har heller ikke kommet med noen vektene grunner for å ha netflix heller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Derfor LAGRER jeg filmene på iPadden, svarte jeg. Jeg har flere filmer med på minnekort skrev jeg også, så da trenger jeg ikke kontakt med nettet.

Tror jeg du misforstår meg. Hele poenget med å ha netflix/HBO/Viaplay for meg, er for å slippe å laste ned filmer pirat. Jeg ville helst også sluppet å "ta opp" skjermen via en tredjeparts programvare. Er for mye styr, som jeg ikke gidder.

 

Ser på det litt som å måtte laste ned et spill på nytt når jeg logger på steam f.eks. Dette vil jo ikke si at jeg nødvendigvis er interessert i å laste ned spillet ulovlig forde.

 

 

Du svare på mitt innlegg om at jeg ikke ser noen grunner til å ha netflix. Du har enda ikke kommet med noen motargumenter. Du har heller ikke kommet med noen vektene grunner for å ha netflix heller.

 

c9f594a0b7866d0149133e930b3c9e0aafe14acb

Lenke til kommentar

 

 

Kommer aldri til å skje... Og vi kommer aaaaaldri til å trenge mer enn 640MB RAM...

Hehe, tror faktisk det var snakk om **K**B (som i KiloBit) ^.^ Gutten selv påstår jo hardnakket han aldri har sagt det da.. :-P

Ai da - ja, det var 640k, og jeg er gammel nok til å huske det godt.

Dog 640 k BYTE, ikke bit.

 

Hehe, sant ^-^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

 

 

 

Derfor LAGRER jeg filmene på iPadden, svarte jeg. Jeg har flere filmer med på minnekort skrev jeg også, så da trenger jeg ikke kontakt med nettet.

Tror jeg du misforstår meg. Hele poenget med å ha netflix/HBO/Viaplay for meg, er for å slippe å laste ned filmer pirat. Jeg ville helst også sluppet å "ta opp" skjermen via en tredjeparts programvare. Er for mye styr, som jeg ikke gidder.

 

Ser på det litt som å måtte laste ned et spill på nytt når jeg logger på steam f.eks. Dette vil jo ikke si at jeg nødvendigvis er interessert i å laste ned spillet ulovlig forde.

 

 

Du svare på mitt innlegg om at jeg ikke ser noen grunner til å ha netflix. Du har enda ikke kommet med noen motargumenter. Du har heller ikke kommet med noen vektene grunner for å ha netflix heller.

 

c9f594a0b7866d0149133e930b3c9e0aafe14acb

 

 

Det er jo også en måte å formidle at man ikke har noen argumenter å komme med.

Lenke til kommentar

 

Det er jo også en måte å formidle at man ikke har noen argumenter å komme med.

 

Eller bare at det du skriver ikke henger på greip. Jeg har da aldri påstått hva du har av grunner til å ha netflix eller ei. Og at du driter i mine motargumenter er da neimen ikke mitt problem.

 

Les gjennom postene mine først, og svar etterpå ;-)

 

Edit: For å svare grundigere, ser jeg heller ingen grunn til å forsvare hvorfor jeg skal ha netflix i stua for deg. Hva jeg "trenger" netflix til ellers, er egentlig ikke din business.

Endret av daniel_984
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Det var du som begynte å svare meg.

Har lest dine svar, men du har ikke kommet med noe som kan minne om en grunn til å ha netflix.

Det eneste du har kommet med, er at du ikke vet hvordan VLCStreamer fungere.

Så vennligst la være med å komme med svar som ikke inneholder noen motargumenter på hvorfor jeg ikke trenger netflix.

Endret av Slettet-t8fn5F
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...