Gå til innhold

knust skjerm 920


Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har knust min skjerm på lumia 920.

Jeg ønsker å skifte denne selv grunnet dyr service. ALt annet enn selve skjermen virker intakt. Når jeg googler får jeg frem forskjellige typer skjermer i forskjellige prisklasser. Noen som kan hjelpe meg å finne frem og eventuelt også kan anbefale hvor jeg kan bestille en skjerm av tilfredsstillende kvaltet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du tør å prøve å splitte glass og LCD uten å skade LCD'en kan du gå for en slik. Jeg har byttet skjerm på en del 920, og går alltid for et komplett assembly. Koster helt klart mye mer - men resultatet blir så fantastisk mye bedre.

 

Her for eksempel: http://www.ebay.co.uk/itm/Touch-Screen-Digitizer-LCD-Display-screen-Assembly-For-Nokia-Lumia-920-/171000960593?pt=UK_Replacement_Parts_Tools&hash=item27d0739651

Endret av magnusalex
Lenke til kommentar

Hvis du tør å prøve å splitte glass og LCD uten å skade LCD'en kan du gå for en slik. Jeg har byttet skjerm på en del 920, og går alltid for et komplett assembly. Koster helt klart mye mer - men resultatet blir så fantastisk mye bedre.

 

Her for eksempel: http://www.ebay.co.uk/itm/Touch-Screen-Digitizer-LCD-Display-screen-Assembly-For-Nokia-Lumia-920-/171000960593?pt=UK_Replacement_Parts_Tools&hash=item27d0739651

 

Hei,

Jeg har knust min skjerm på lumia 920.

Jeg ønsker å skifte denne selv grunnet dyr service. ALt annet enn selve skjermen virker intakt. Når jeg googler får jeg frem forskjellige typer skjermer i forskjellige prisklasser. Noen som kan hjelpe meg å finne frem og eventuelt også kan anbefale hvor jeg kan bestille en skjerm av tilfredsstillende kvaltet?

Hei. Jeg har en svart 920. Brukt 1 mnd. Strøken bortsett fra at den ble vannskadet(kondens i jakkelommen) etter 1 mnd bruk og ikke virker. Jeg forstod det slik at det ikke var noen vits å levere den inn, og da det kostet 500 kr droppet jeg det. Kan du bruke den?

Endret av RalphRuzomberok
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...