Gå til innhold

Skal kjøpe UGGs, seriøs nettbutikk?


Anbefalte innlegg

Hei hei! Har tenkt å kjøpe meg et par UGGs på nettbutikk her, men er veldig usikker om denne nettbutikken selger ekte uggs?

 

http://www.bootsnorge.eu/ugg-classic-short-boots-5825/women-classic-short-boots-5825-rose-434.html

 

ser så mange sider som selger fake, så må forsikre meg at de er ekte! de er også uvanelig veldig billige, så måtte bare lage et innlegg om det. Hva tror dere?

 

takk for svar ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er lite kjent med uggs, men leste dette fra siden deres:

 

"Vi holder varemerker på toppen av linjen mote. Å være direkte produksjon kan vi følge nøye med kvaliteten på alle våre produkter. Vi selger kun produkter av høyeste kvalitet til lavest mulig pris. Vi er alltid i endring våre produktlinjer for å holde tritt med stiler"

 

De driver med andre ord sitt eget merkevare, og prøver visstnok å forkle det. Skal du ha ekte må du kjøpe fra hovedsiden deres, eller sjekke listen over forhandlere ulike steder i verden. Sikkert andre merker med likt design som benytter seg av saueskinn og har like bra kvalitet til bedre pris, så merke er bare en illusjon

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Har solgt Uggs, og jeg kan forsikre deg om at fortjenelsen er meget dårlig, så ser du et tilbud som er for godt til å være sant - så er det det. Ingen vil tape penger, ihvertfall ikke på en slik merkevare.

Du må nok ut med dine 2000 kroner :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Holy shit hvordan kan noe slikt koste så mye?! Du får jo ekte skinnstøvler til den prisen.

 

"Koster å være homo." er vel det mest vanlige svaret man hører på landet.

 

Det er stort sett en sau på beina. Godt og varmt, ser stygt ut, imo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...