Arve28 Skrevet 9. januar 2014 Skrevet 9. januar 2014 På jakt etter et bitte lite stativ som jeg kan bruke til Gopro Hero 3+ og til speilrefleks. (Sony NEX-6 + Canon 5DmkIII med eks 24-105 objektiv).Ser at Gorillapod har forskjellige varianter. Sett også at man kan skru på "ertepose" under kamera.Er det andre "stativer/løsninger" jeg bør ta en titt på?
RohamR Skrevet 9. januar 2014 Skrevet 9. januar 2014 På jakt etter et bitte lite stativ som jeg kan bruke til Gopro Hero 3+ og til speilrefleks. (Sony NEX-6 + Canon 5DmkIII med eks 24-105 objektiv). Ser at Gorillapod har forskjellige varianter. Sett også at man kan skru på "ertepose" under kamera. Er det andre "stativer/løsninger" jeg bør ta en titt på? Tenker du noe sånt : http://www.ephotozine.com/article/manfrotto-pixi-mini-table-top-tripod-review-22236 Eller større?
Arve28 Skrevet 9. januar 2014 Forfatter Skrevet 9. januar 2014 Denne funker nok bra til Gopro og Sony Nex-6. Men kapasitet 1kg blir for lite for Speilrefleks med zoom.
RohamR Skrevet 9. januar 2014 Skrevet 9. januar 2014 Denne funker nok bra til Gopro og Sony Nex-6. Men kapasitet 1kg blir for lite for Speilrefleks med zoom. Ta en titt på Benro travel angel. Det eneste jeg kan anbefale er å betale litt ekstra for en karbonfiber stativ.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå