MarqsK Skrevet 9. januar 2014 Skrevet 9. januar 2014 Wow, rått! Skikkelig dyster apokalyptisk stemning. Digger det! 1
HelloKjersti Skrevet 10. januar 2014 Skrevet 10. januar 2014 DAGENS BILDE: Det er noe med gassmasker som får det til å gå kaldt nedover ryggen min. Antagelig er det vel en kombinasjon av de runde, tomme "øynene", slangene og tanken på hvorfor de må brukes. Her kombineres denne uhyggen med paljetter, noe vi gjerne forbinder med stivpyntede fester - kontrasten kunne neppe blitt større! Resultatet blir en særdeles guffen stemning og et bilde som inviterer tilskueren til å konstruere egne fortellinger.
tomsi42 Skrevet 10. januar 2014 Skrevet 10. januar 2014 Vel fortjent "Dagens bilde". Jeg vet ikke helt om jeg våger å konstruere noen egne fortellinger ut i fra motiv dog for da får jeg nok ikke sove i kveld 1
fo2re Skrevet 10. januar 2014 Forfatter Skrevet 10. januar 2014 Takk dette var veldig hyggelig og vi får håpe apocalypsen fortsatt forblir i filmer og tv-serier.
fo2re Skrevet 19. januar 2014 Forfatter Skrevet 19. januar 2014 Tøfft bilde Tore!! Grattis! Hilsen Tove Takker Tove :-)
Anbefalte innlegg