Gå til innhold

Gaming pc, 12K


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trenger du så stort kabinett? Med mindre du planlegger en rigg med masse harddisker eller vannkjøling, trenger du neppe et så stort et. Jeg vil si Fractal Design R4 eller Cooler Master Scout II er gode alternativer.

 

Den strømforsyninga er ikke helt optimal. For det første er 750 watt langt mer enn du trenger, for det andre er kvaliteten ikke all verden. Invester heller i bedre kvalitet framfor mange watt. Denne, for eksempel. Litt dyrere, men definitivt verdt det. Hvis du vil holde deg på samme prisnivå, kan du halvere mengden RAM. Ingenting feil med 16 GB, men du klarer deg med 8. Blir pengene et problem, kan du kutte her først.

 

Ellers ser det ut som et bra oppsett ellers :)

Lenke til kommentar

Hvis du skal overclocke ville jeg gått for kjøleren RedDevilTramp linket his ikke er h100i mere en bra nok

Resten av komponentene er fine

 

Ja, jeg har tenkt på å overclocke lit. Har aldri gjort dette før så jeg kunne trengt noen gode råd.

 

Trenger du så stort kabinett? Med mindre du planlegger en rigg med masse harddisker eller vannkjøling, trenger du neppe et så stort et. Jeg vil si Fractal Design R4 eller Cooler Master Scout II er gode alternativer.

 

Den strømforsyninga er ikke helt optimal. For det første er 750 watt langt mer enn du trenger, for det andre er kvaliteten ikke all verden. Invester heller i bedre kvalitet framfor mange watt. Denne, for eksempel. Litt dyrere, men definitivt verdt det. Hvis du vil holde deg på samme prisnivå, kan du halvere mengden RAM. Ingenting feil med 16 GB, men du klarer deg med 8. Blir pengene et problem, kan du kutte her først.

 

Ellers ser det ut som et bra oppsett ellers :)

 

Jeg har tenkt å ha en NZXT Kraken x60 som RedDevilTramp anbefalte, vil denne passe i de kabinettene du linket til?

Ingen av de to er ihvertfall på denne liste av kabinetter kjøleren skal passe i.

 

Bytter strømforsyning, men beholder 16 GB RAM.

Lenke til kommentar

Fractal design r4 er der men den som RedDevillTramp linket får ikke plass

Men i storm tropper for den helt fint plass

Ey jeg har R4 kabinett, og vannkjølern passer inni der den altså. Hvis jeg skjønte kommentaren din riktig at du mente at den ikke passet. Kan samtidig slenge meg på å anbefale R4 kabinettet. Det er veldig lett å ordne et ryddig og fint system der også, for kabinnettet er ikke lite. Så kan man gjøre en SSD usynlig på en måte,for mellom midtveggen er det 2(om jeg husker riktig) spots til SSD så de ikke synes. Mange gode luftmuligheter, stor plass, Enkelt å fjerne støv. Litt kjedelig farge,men samtidig elegant design (synes jeg da).

Endret av RedDevilTramp
Lenke til kommentar

Ey jeg har R4 kabinett, og vannkjølern passer inni der den altså. Hvis jeg skjønte kommentaren din riktig at du mente at den ikke passet. Kan samtidig slenge meg på å anbefale R4 kabinettet. Det er veldig lett å ordne et ryddig og fint system der også, for kabinnettet er ikke lite. Så kan man gjøre en SSD usynlig på en måte,for mellom midtveggen er det 2(om jeg husker riktig) spots til SSD så de ikke synes. Mange gode luftmuligheter, stor plass, Enkelt å fjerne støv. Litt kjedelig farge,men samtidig elegant design (synes jeg da).

 

Olja, det sto at det ikke gikk i den listen TS linket, men det går sikkert bra

Jeg er helt enig i at r4 er ett veldig godt kabinett

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...