Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Priser på adsl?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått tilbud om å oppgradere linjen min fra 850/384 til 1500/512. Og om jeg binder meg for 2 år får jeg den for 495,- pr måned. Spørsmålet mitt da er om dette er rimelig, hvordan prisen er i forhold til andre og om jeg burde slå til? ISP'en er Mimer A/S eller adsl.no. Har hatt dem som isp i ca. ett år nå uten problemer.

Takker for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke så verst pris det da. Tror neppe du får det noe særlig billigere med mindre du får noe spesialtilbud gjennom jobb, skole etc.

Har selv Charlie gjennom NGT for prisen til Bravo gjennom jobben (398,- @ 2år)

Edit: dvs dersom du har 500 å avse da ;)

Skrevet

Hehe, joda. Betaler 445,- for linjen jeg har nå. Det som frister mest er selvfølgelig uploaden. Er såvidt jeg har kunnet se kun NGT som har noe å stille med i forhold, eller har jeg gått glipp av noen vesentlige forandringer de siste månedene?

Skrevet

1500/512 fra adsl.no er nok et brukbart alternativ når denne nå er priset til 495nkr når du binder deg for 2 år .

Litt merkelig er at om jeg hadde villet ha adsl.no sin 1500/512 her hvor jeg bor i de litt mere indre strøk så ville Mimer/adsl.no gitt meg denne linja til 495nkr for 1 år binding ...

Men igjen så vil jeg bare si at prisen er det ikke noe å si på og grunnen til at du har fått tilbud på denne prisen kan være at du sitter tilkoblet en mindre sentral og der ligger ofte prisen litt annerledes en en annen større sentral som adsl.no har bygget ut i større strøk av M&R .

Nå har ikke jeg adsl.no abbo men konkurenten sine linjer men for å sid et slik aå er forskjellen liten og man bør da se på hva som er viktigst . Når du nå allerede har adsl.no så er det veldig lite å spare om det nå er noe siden du da må tenke ny innmelding og greier .

Have Phun :woot:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...