Gå til innhold

Argumenter for/mot windows 8.1


Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

Er usikker på om jeg skal kjøpe windows 8.1 eller windows 7. Kom med deres argumenter for og/eller mot windows 8.1 . Hvis du så vidt har prøvd win8.1 trenger du ikke kommentere bare for å kommentere. Vil høre folk som har brukt det en del og vet hva som er bra med det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fordelene med Win 8.1 er at det installerer kjappere, starter kjappere, slås av kjappere, og du sparer minst en times nedlasting og installasjon av gamle oppdateringer for Win 7 fra Windows Update.

 

Ulempene er at enkelte programmer eller drivere kan være vanskelige å installere. Folk flest foretrekker også å installere en bedre startmeny for å slippe å forholde seg til Metro-grensesnittet.

 

Selv har jeg et par maskiner med XP, minst 3 med Win 7 og tre med Win 8.1 (inkludert et nettbrett).

Den maskinen jeg bruker mest hjemme er en 7 år gammel ThinkPad oppgradert med Win 8.1.

Endret av Frobe
Lenke til kommentar

Jeg har brukt Windows 8.1 siden 10 september, og vil vel påstå at argumentene mine i denne posten gjelder fortsatt.

 

Jeg mener likevel at det ikke er så veldig mye å hente på å gå over til Windows 8.1, så liker man Windows 7, og man ikke har noen problemer med installasjonen, så hvorfor bytte og kanskje få en masse problemer man ikke har i dag?

Skal sies at jeg ikke har opplevd noen av alle de problemene folk rapporterer, men likevel.

 

Ville vel heller byttet naturlig, når du f.eks kjøper en ny pc eller noe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

Jeg har brukt Windows 8.1 siden 10 september, og vil vel påstå at argumentene mine i denne posten gjelder fortsatt.

 

Jeg mener likevel at det ikke er så veldig mye å hente på å gå over til Windows 8.1, så liker man Windows 7, og man ikke har noen problemer med installasjonen, så hvorfor bytte og kanskje få en masse problemer man ikke har i dag?

Skal sies at jeg ikke har opplevd noen av alle de problemene folk rapporterer, men likevel.

 

Ville vel heller byttet naturlig, når du f.eks kjøper en ny pc eller noe.

jeg har kjøpt ssd og win8.1 for å oppgradere den stasjonære pcn. så det blir nesten som en ny. hadde piratkopiert win7 på den fra før som hadde begynt å tulle litt. så da er det vel bare å skifte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...