Gå til innhold

ny mobil til 11 åring


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Too late, HTC One var ute for 2500 hos Elkjøp igår. Jeg anbefaler å lete litt rundt i en knapp måned, (hvis mulig gjerne lengre) på diverse nettbutikker: Komplett: Januarsalg, Superweekend (Hver helg året rundt) Elkjøp: Ukeavisen, PRISPRESSER (Hver søndag) Lefdal: Ukeavisen, RØD DAG (Alle "røde" dager søndager, helligdager osv.)

Selv har jeg kjøpt 4 av mine 5 smarttelefoner hittil på Pripresser eller Rød dag.

Eks: LG E900 Optimus 7, 1500kr m/ XB360 på kjøpet i 2011, Nokia Lumia 900 for 1500kr org. pris 3000, Nokia Lumia 920 for 2000 org. pris 3000. Og en til+alle smart-telefonene familien har / har hatt (10?)

 

Min klare anbefaling er å sjekke Lefdal og Elkjøp sin nettside på søndager og se etter gode tilbud f.eks Sony Xperia Z for 3000 og HTC One for 2500 her om dagen.

 

Mvh Winnetou

Endret av Winnetou2012
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Da jeg var ung lekte jeg med hjemmespikka ak-47 og gikk på ski. Herrlighet, facebook har 13-års aldersgrense, og det burde jammen meg også facebook ha.

Lenke til kommentar

Da jeg var ung lekte jeg med hjemmespikka ak-47 og gikk på ski. Herrlighet, facebook har 13-års aldersgrense, og det burde jammen meg også facebook ha.

jaja... men da fantes heller ikke mobiler!

 

guttungen min bor nærmest ute, og oppi trærne og oppi skauen!! Ser ikke helt grunnen til at han ikke skulle kunne få seg en mobil i tillegg, jeg da!

 

Hvilke erfaringer har dere med LG G2? er jo litt større...men fått skryt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...