Gå til innhold

kan noen hjelpe meg med valg av høytalere med trøkk?


Anbefalte innlegg

hei, jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg med å finne høytalere med trøkk. skal ha elevkveld om noen måneder på skolen og trenger noe med trøkk jeg og en kompis skal ha høytalere kompisen min har cervin vega xl10 og jeg tenkte å ha noe med masse bass og trøkk og god lyd :)

og ein forsterker. hadde blitt glad viss noen ville hjelpe meg med å finne en link til to store høytalere til maks 15 tusen og en forsterker :) jo og det er i en gymsal så trenger trøkk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vanskelig å få noe som helt fornuftig ut av det du skriver, men om jeg skjønner deg rett så burde du leie et PA-anlegg.

men ejg har litt lyst å ha noem hjemme og xD så jeg har noe å spille musikk på med litt god lyd :) for noen jeg kjenner haddde noen gode høytalere men jeg vet ikke hva di heter di var store og "høytalern" den var oransje men "boxen" som det var inni var svart.

di var br :)

men ejg har litt lyst å ha noem hjemme og xD så jeg har noe å spille musikk på med litt god lyd :) for noen jeg kjenner haddde noen gode høytalere men jeg vet ikke hva di heter di var store og "høytalern" den var oransje men "boxen" som det var inni var svart.

di var br :)

jeg ikke ejg på starten der xD

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...