Niklasp Skrevet 27. desember 2013 Skrevet 27. desember 2013 Gaveutdelingen fortsetter, selv etter julaften.Konkurranse: Den fjerde luken i romjuls-kalenderen er åpnet
Populært innlegg JonasPB Skrevet 28. desember 2013 Populært innlegg Skrevet 28. desember 2013 Har egentlig gitt opp å vinne noe denne julen, men det jeg ønsker meg aller mest som "premie" til neste år er muligheten til å bruke innlogget profil i konkurransene i Tek-nettverket slik at man slipper å trykke inn all kontaktinformasjonen 4 ganger daglig gjennom hele julen, og hver helg Godt Nyttår til alle i redaksjonen 21
Shantanu Skrevet 28. desember 2013 Skrevet 28. desember 2013 Har egentlig gitt opp å vinne noe denne julen, men det jeg ønsker meg aller mest som "premie" til neste år er muligheten til å bruke innlogget profil i konkurransene i Tek-nettverket slik at man slipper å trykke inn all kontaktinformasjonen 4 ganger daglig gjennom hele julen, og hver helg Godt Nyttår til alle i redaksjonen Det var en god idé! Støttes 2
Monkey Spr@yer Skrevet 28. desember 2013 Skrevet 28. desember 2013 Enig med ovennevnte, samt at adresse feltet endres slik at Google Chrome kan fylle inn dette også automatisk
Anbefalte innlegg