Infectionsys Skrevet 27. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2013 Skaffet meg nettopp Jays a Jays One +. Problemet er at den ene puten passer, mens den andre ikke passer. Disse var jo de som faktisk var på, da jeg fikk dem. Har også prøvd de 5 andre, uten hell. De var for store, for små eller litt store. Hva skal jeg gjøre med mine spesial ører da, tips? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 27. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2013 Klippe av øret som ikke passer. Lenke til kommentar
Infectionsys Skrevet 28. desember 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. desember 2013 Klippe av øret som ikke passer. Lenke til kommentar
Infectionsys Skrevet 28. desember 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. desember 2013 Bump? Lenke til kommentar
tole Skrevet 17. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2014 Mange propper som kommer med utskiftbar(e) puter/isolasjon. Prøve en av dem kanskje. Er du riktig uheldig med anatomien og vil ha propper så finnes det en del forskjellige måte å holde dem i øret på. F.eks bøyle over hodet eller noe ala dette. http://www.sony.co.uk/product/active-sport-headphones/mdr-as20j Du kan også få spesialdesignet en løsning som passer dine øreganger hos en audiolog. Disse kan monteres på et par Etymotic, men dette må du nok belage deg å betale noe laken for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå