Gå til innhold

Dreamfall Chapters - 25 min gameplay


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har fulgt rimelig bra med på dette, så jeg visste at styringen skulle ende opp nærmere Dreamfall enn TLJ. Det er for så vidt helt greit for meg rent gameplay-messig, i og med at de har droppet alt av action-sekvenser. Hovedproblemet er at spill i 3D-verdener som regel ikke er i nærheten av å se like bra ut som rene pek-og-klikk-eventyr med gode 2D-bakgrunner.

 

Fryktelig kjedelige omgivelser de viser frem i denne videoen etter min mening, men når det gjelder utseende og stemning har jeg langt mer sans for Stark-områdene enn Arcadia-områdene i TLJ-serien, så jeg har tro på at universet totalt sett blir lett å leve seg inn i også i dette spillet. De få bildene og videosnuttene som er vist frem av Stark i forbindelse med dette spillet lover i hvert fall godt. Å bevege seg rundt i Newport i TLJ var nesten like stemningsfullt som å bevege seg rundt i Rubacava i Grim Fandango, så dette har jeg store forventninger til.

Lenke til kommentar

Ja, jeg også visste at det kom til å bli mer Dreamfall enn Longest Journey, så det gjør meg ingenting. Synes grafikken ser fin ut, det pleier ikke bry meg så mye uansett. Litt skeptisk til dialoghjul og veldig få dialogvalg. Blir interessant om valg/konsekvens bare blir kosmetisk, som i Telltales interaktive filmer, eller om det faktisk får noe å si, som i Obsidians spill.

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...