Gå til innhold

Den store tilbudstråden - nettbrett

Gjest Slettet-fsaSP0zV

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Sendte mitt i retur. Ikke bra nokk. Mørk skjerm

Samme her. Generelt dårlig kvalitet, forferldelig lyd og skjermen var grunnen til at jeg returnerte mitt. Men til prisen er det vel ikke så verst.

• 5 uker senere...
Skrevet

Måtte bare kjøre på å kjøpe den! Var så sykt bra tilbud, er jo 1600 kr billigere enn nest billigste!

Jeg har 30 dagers åpent kjøp så det er jo bare rått å kunne bestille slik som jeg har gjort for så å kunne levere tilbake og få penga tilbake! Sier bare en ting, SWEET! =)

Tusen takk Zanta for at du delte tilbudet med oss! =)
Fant ikke tilbude på den rød dag annonsen som lefdal linka til på FB, hvor fant du tilbudet?

Skrevet

Måtte bare kjøre på å kjøpe den! Var så sykt bra tilbud, er jo 1600 kr billigere enn nest billigste!

Jeg har 30 dagers åpent kjøp så det er jo bare rått å kunne bestille slik som jeg har gjort for så å kunne levere tilbake og få penga tilbake! Sier bare en ting, SWEET! =)

Tusen takk Zanta for at du delte tilbudet med oss! =)

Fant ikke tilbude på den rød dag annonsen som lefdal linka til på FB, hvor fant du tilbudet?

Angående åpent kjøp/returrett så vil du jo faktisk ha muligheten til å tjene penger på nettbrettet om du ikke skulle være fornøyd innen 30 dager. Du fikk det jo såpass billig at det burde være mulig å få solgt det med profitt ;) .. Det er også gratis å legge ut på Torget på Finn.no ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...