Gå til innhold

Spotify hedrer Winamp med Spotiamp


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

 

har aldri brukt winamp, og har ikke hørt om det før jeg fik vite om det når jeg begynte å lese på denne siden, altså for et år siden....

Du er nok enten for gammel eller for ung, de fleste som var interresert i IT og brukte PCen til musikkavspilling på 90tallet veit hva Winamp var.

jeg ble født ett år etter winamp ble lagd...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, slik tenker du bare fordi du er fanget i en nostalgisk bobble og alt som er nytt er automatisk søppel for deg, jeg er ikke slik og ser at nytt er bra.

Det er langt fra slik at alt nytt er bra.

 

Kommer ikke til å bruke denne selv siden jeg ikke er noen stor fan av det klassiske Winamp grensesnittet, men kunne godt tenkt meg en versjon med litt annen skin som tar mindre ressurser og har et annet grensesnitt en Spotify.

 

Spotify sitt grensesnitt er bloated, og jeg kunne tenkt meg et mer minimalistisk alternativ enn det de har i dag.

 

For de som likte og liker Winamp sitt grensesnitt er denne saken nyttig, selv om det er et gammelt grensesnitt som tas i bruk.

Lenke til kommentar

Er det virkelig Spotify som har laget den her? Jeg tittet på nettsida (www.spotiamp.com) og der står det følgende:

 

Spotiamp is a Swedish product made by Ludde in Gothenburg, Sweden. Spotiamp is not an officially supported product of Spotify®.

 

Jeg vet ikke hvem "Ludde" er, kanskje er han ansatt hos Spotify, men det ser ikke ut som det er Spotify som står bak.

 

De har nok en liten finger med i spillet, og ludde er nok ansatt hos Spotify.

 

http://news.spotify.com/int/2013/12/20/spotiamp-long-live-the-llama/

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...