Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har ikke kommet over exen etter 4 år


Anbefalte innlegg

Hei, for 4 år siden ble jeg sammen med en herlig jente.

Forholdet fungerte greit mens det varte men så skjærte det seg.

Slettet hun fra facebook dagen det ble slutt og siden det har vi ikke vært venner på face.

Vi brøt også kontakten umiddelbart.

 

For 2 år siden prøvde hun å få kontakt med meg igjen, jeg var ikke interresert på den tiden dum som jeg var, så jeg bare overså henne.

 

Vi bor i en liten bygd så jeg ser henne ofte og det gjør like vondt hver gang.

 

Er det noen som har noen tips hvordan jeg kan komme meg over henne?

Tenker på henne konstant og det vil jeg ikke lenger.



Anonymous poster hash: 8abcb...aed
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er hun interessert?

 

Kan grunnen til at du ikke har gått videre være at du undertrykket følelsene i stedet for å bearbeide dem?

Det kan godt stemme, bruddet kom fort og ut av det blå.

Vi hadde det fint og kranglet sjelden men så kom vi i en diskusjon og da endte forholdet.

 

Jeg vet at for ca. 6mnd siden så var hun gira på å prøve på nytt, men da hadde jeg en greie med en annen jente så jeg sa nei selvom jeg egentlig hadde lyst. Men jeg følte at det ikke var riktig mot jenten jeg hadde noe på gang med da.

 

Alt jeg vil er å prøve på nytt, men spesielt i det siste har hun virket veldig fraværende når jeg har møtt på hun.

 

Anonymous poster hash: 8abcb...aed

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

 

 

Er det noen som har noen tips hvordan jeg kan komme meg over henne?

Tenker på henne konstant og det vil jeg ikke lenger.

 

Anonymous poster hash: 8abcb...aed

 

 

 

  1. Aksepter (det som har skjedd)
  2. tilgi (deg selv, henne, eller begge ..)
  3. Lær (hva har du lært av dette?)
  4. "slipp" (det betyr rett og slett at du slipper ..)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Haha. Du vet faktisk ikke hva du gjorde, som kan ha ødelagt all fremtid for forholdet deres?

 

Kan det være så mye da, som ikke er forståelig..?

 

Og du forstår fortsatt ikke at du bare ødelegger livskvaliteten med ditt nærvær, uavhengig av hvordan intensjoner eller ønsker du besitter nå i ettertid?

 

Du tror kanskje det hjelper, å mase mer og prøve å manipulere enda mer?

 

Helt ærlig, eneste muligheten du har nå er å fjerne deg selv fra hele situasjonen og la henne savne deg, hvis du ønsker at hun i det hele tatt skal klare å vurdere om hun vil ta deg tilbake eller ei.

 

Maser du bare ytterligere, vil jo henne bare bli ytterligere mer lei, av deg. Og jo mer du plager henne, jo mer ødelegger du for deg selv.

 

Edit; Samt det vil bli enklere for deg å komme deg over henne hvis du distanserer deg fra henne, hvis det skulle vise seg at hun ikke ønsker å ta deg tilbake.

Endret av KleinStein
Lenke til kommentar

Jeg vet hvorfor, men for å holde på anonymiteten min så velger jeg å ikke si det.

 

Det var ikke noe alvorlig jeg gjorde men damen er litt sær og det likte henne ikke så da synes henne det var best å avsutte det nå.

 

Jeg tok kontakt med hun dagen hun sa det og jeg har ikke snakket med hun etter det, så jeg maser ikke i det hele tatt.

Jeg manipulerte heller aldri.



Anonymous poster hash: 8abcb...aed
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...