Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ting å gjøre?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Kort om meg selv så er jeg gutt, 21, holder på med studier og jobb, bor med kjæresten.

 

Har bodd med kjæresten i 2 år, og nå har hun reist vekk og blir borte i en måned. Problemet mitt er at jeg ikke er helt sikker på hva jeg skal ta meg til når hun er vekke. Vil ikke si jeg er helt avhengig av kjæresten, men det blir jo mye tid sammen når man bor med hverandre.

 

Har så klart venner som jeg er med fra tid til annen, men nå midt opp i juletider så blir det ikke så mye tid til å henge vil jeg tro. Har mye fri fra jobb så jeg har en del tid for meg selv.

 

De neste to ukene er vel de "verste". Er snart jul så da blir det to tre dager med familien.

 

Når vi er sammen pleier vi å se på serier eller filmer, kanskje spille noe eller gå turer osv. Jeg fant nå ut etter to dager at dette er fryktelig kjedelig alene..

 

Planene mine så langt er en fest som foregår rundt nyttår, begynner å bli noen måneder siden sist så det skal bli gøyt.

Skal på kino med gjengen å se Hobbiten i romjul.

Og sist men ikke minst så skal jeg endelig lære meg å lage mat, siden jeg for det meste lager Taco, Pizza, Spaghetti osv. mens kjæresten lager kvalitetsmaten.

 

Så langt har jeg altså noe å gjøre 5 dager de neste 2-3 ukene, plus en liten time på matlaging hver dag.

 

Noen tips til hva jeg ellers kan gjøre?

 

Før jeg flyttet sammen med kjæresten gikk det en god del tid til dataspill med venner, type World of Warcraft noe som slukte tiden min ganske mye. Har prøvd litt igjen, men det er noe jeg ikke kan gjøre alene. Jeg brukte også å henge mye med en fyr og gjerne gå på fjellturer sammen, fiske, se filmer osv. men han har stiftet familie så det er vel ganske dødt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...