Gå til innhold

Ole Marius's musikalse hjørne (egenprodusert musikk)

Anbefalte innlegg

Skrevet

En rytme som jeg har laga ble til en 1 min lang improsolo over det.
Tre recordings, venstre rytme, høyre rytme og solo midt.

Om jeg viste hvordan man brukte sequal 3 for å lage gode rytme overganger og rytmespor hadde jeg nok laget mye mer av denne sangen og videreutviklet den. Uansett håper jeg du tar deg tid til å lytte og gi tilbakemelding på det lille som er =)

Oh right the game is on

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er kommer en kjapp improviasjon som jeg har recorda inn i dag. Er bare noe smågreier jeg har brukt for å lage egne licks i Gm. Så gjerne gi tilbakemelding selv om det er kun spilla igjennom halve backingtracken :)

Impro rock in gm

Skrevet

Hva tror dere om denne wannabe metall ish riffene?
Introen er noe jeg laget for tusen år tilbake, men først nå nettopp fant jeg jeg en fortsettelse som jeg håper dere vil like.
Synd man ikke har trommer i bakgrunnen, tror denne hadde blitt jævlig bra da =)

Backfire

• 5 uker senere...
Skrevet

Alenekveld og kjedsomhet kan noen ganger lønne seg på riff-fronten i guess.
Kanskje dette er et av de mer potensielle metallforslagene mine så langt?

No where to hide:

• 2 måneder senere...
Skrevet

Første spilling siden ferien starta for 2 måneder siden. Føles godt å ha noe å fingre på.
Håper dette forsøket faller i smak, som vanlig kritikk og ros tas i mot. Om dette var noe dere likte, gjerne del denne. :)

Har ellers nestkjærlighet for impro og ikke bruke timevis med å lage tab og proff video, så er noe skurr her og der ofc.

Its a slow and rainy day.

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Sjuk og hjemme dag, bruker tiden på noe "fornuftig" med å prøve å lære meg tapping rytme. Så ble en kort konseptvideo, men gjerne gi tilbakemelding om dette er noe i riktig retting.

My dance for you

*slettet*

Endret av ole_marius
  • 3 uker senere...
Skrevet

Enkelte har gitt tilbakemelding på at dem ville ha en rolig sang igjen. Fant en backingtrack jeg likte for et par timer siden. Håper denne faller i smak og tilfredsstiller det rolige selv om er noe rart med lyden. :)

Its midnight

• 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...
Skrevet (endret)

Ny demo av Whisper my word prosjektet. Uten mål og mening. Noe bra, ish good, noe dårlig, litt crap.
Improvisasjon har nå sin sjarm eller hva? :)

Whisper my word -Demo 2

Endret av ole_marius
Skrevet

For tiden holder jeg på å utforske hvordan lage licks i D, så derfor har jeg Prøvd meg på å lage en rolig blues solo i D.
Gjerne gi tilbakemelding om du ønsker. :)

thoughtful - Solo improvisation

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...