Gå til innhold

Bytte av XBOX ONE spill koder

StinkyPete

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

post-218206-0-24495700-1387022301_thumb.jpgHei

Alle får som regel med noen spill i pakken når de får tak i en xbox one.

Tenkte jeg skulle starte denne tråden om bytting av koder.

Jeg har selv en kode for Call Of Duty: Ghosts som jeg gjerne vil bytte i Assassins Creed: Black flag eller selge for 350,-

:):)

Endret av StinkyPete
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bestilt ifra Irland hvor ghosts fulgte med. Skulle gjerne ha byttet den i forza/FIFA/ryse! Men er vel bare discen og ingen kode.

Tror det bare er koder som følger med i slike pakker. Om du vil bytte i FIFA så gjør jeg gjerne det, da jeg har en ekstra FIFA kode :)
Skrevet

Blir nok noen FIFA koder etterhvert :)

Jeg får også FIFA kode forhåpentligvis i løpet av uka og ønsker å bytte først og fremst Forza, men er åpen for andre forslag (spiller bare ikke fotball i det hele tatt). BF4 og Ghosts har jeg, så det er ikke interessant.

Skrevet

Jeg bestilte Xbox med Fifa 14, men spiller ikke Fifa. Når jeg mottar xbox one med fifa så bytter jeg den gjerne den bort mot BF4, Forza 5 eller Black flag :)

Skrevet

Kommer til å bestille xbox one nå på starten av ny året , mn som det ser ut I tyskland så får de bare Fifa pakken inn på lager . så jeg har også en fifa kode på den tiden

Skrevet

Kommer til å bestille xbox one nå på starten av ny året , mn som det ser ut I tyskland så får de bare Fifa pakken inn på lager . så jeg har også en fifa kode på den tiden

På nyåret har de garantert standard inne :)

Skrevet

Hmmmm hadde jeg bare kommet på dette hadde jeg byttet min fifa mot Forza/Ghosts selv :/ Bah ser ikke for meg at det blir mye Fifa fremover :p

Skrevet

Ingen i Oslo område som vil bytte Dead Rising 3/ AC: Black flag mot Ryse? :) Jeg har fysisk kopi, men samme for meg hva jeg får tilbake, om det er digital eller fysisk :)

Jeg kan bytte Fifa 2014 om du ønsker, det kommer i morgen. Jeg kan betale frakt isåfall. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...