Gå til innhold

Tjene penger på C++ Programmering?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

If you want to get job quickly (and to be paid soon), you should learn high-level language like PHP for web application or C# for .NET programming. These are languages which are suitable for small projects. C/C++, Java, Assembler - these languages are most used for large projects.

There's a little problem with large projects - they are not suitable for getting quick money. Even joining to an existing project is quite a challenge - you have to learn all the necessary code which was written, and it takes a time. C/C++ is just not good language for getting quick money. I'm not saying it's impossible, it's just quite difficult.

Since I cannot help you any other way, I wish you good luck.

Lenke til kommentar

If you want to get job quickly (and to be paid soon), you should learn high-level language like PHP for web application or C# for .NET programming. These are languages which are suitable for small projects. C/C++, Java, Assembler - these languages are most used for large projects.

There's a little problem with large projects - they are not suitable for getting quick money. Even joining to an existing project is quite a challenge - you have to learn all the necessary code which was written, and it takes a time. C/C++ is just not good language for getting quick money. I'm not saying it's impossible, it's just quite difficult.

Since I cannot help you any other way, I wish you good luck.

 

 

Tusen takk for svar Stodeko jeg skal nok prøve å lære meg PHP eller C# men det blir litt vanskelig viss jeg skal begynne å lære noe nytt nå :hm: Det er jo bare 9 dager igjen til jul :xmas: så jeg er fortsatt usikker, men takk for svar allikevel! :)

Endret av AdrianEEIngvaldsen
Lenke til kommentar

Og forøvrig "kan litt C++" (vanskelig å si om du er optimist eller beskjeden :D )... C++ er et meget godt språk når du kan det, i den grad der er mulig å bli utlært i det, men om ikke template klasser og operator-overlasting er hverdagskost for deg så ville jeg strengt ikke hatt så mye forhåpninger om å kunne selge ferdighetene dine. Gjerne må du ha en hovedferdighet i fagfelt relevant til prosjektet, eg. fysikk/matematikk, databaser etc og så er C++ kun ett av verktøyene du bruker.

 

Andre kan ha andre erfaringer såklart.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis det i det heletatt fins NOE programmeringsspråk hvor man kan både rekke å ferdigstille et prosjekt og få pengene utbetalt på ni dager, så vil jeg gjerne vite om det jeg også ;-)

 

Yes, there are. As I mentioned, for example PHP is good choice for making small web applications - I mean small web applications. My last "miniproject" was made in 4 days.

 

// Grizzmo +1

Endret av Stodeko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...