mobilen.no Skrevet 11. desember 2013 Skrevet 11. desember 2013 Canonical har omsider fått tegnet en partneravtale for sitt Linux-baserte Ubuntu Touch-OS.Første mobilprodusent klar for Ubuntu
Spoki0 Skrevet 11. desember 2013 Skrevet 11. desember 2013 Så mange mobile OS jeg har lyst til å prøve nå.
snikende Skrevet 11. desember 2013 Skrevet 11. desember 2013 Jeg venter bare på at Nexus 5 og nyeste Nexus 7 skal få støtte, så blir det testing av Ubuntu Touch!
voice- Skrevet 11. desember 2013 Skrevet 11. desember 2013 Jeg er redd det ligger en uheldig sannhet i denne artikkelen, det er ikke Android og iOS som kommer til å miste brukere i første omgang. Denne telefonen med Ubuntu vil nok appellere til de som også snuser på Sailfish, Tizen, Firefox og andre OS i startgropa. Det kan lett bli til at disse spiser hverandre opp heller enn å ta betydelige markedsandeler fra de etablerte systemene. Early Adopters er ganske enkelt en veldig liten del av markedet og de skal gjerne prøve det neste nye ikke lenge etterpå.
Din_Laban Skrevet 11. desember 2013 Skrevet 11. desember 2013 Ubuntu nettbrett? -det ville jo kunne være en idé..?
Anbefalte innlegg