Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Skal bytte til Kvalito ADSL, noen erfaringer?


Anbefalte innlegg

Har planer om å bytte ut min 704/128 linje fra TELE2 til Kvalito.

 

Hovedgrunnen er prisen og at de faktisk tilbyr en 2mbit linje på ADSL.

 

De har 2 som jeg snuser på først om fremst:

 

1. 2048/256 - 690,- mnd

2. 2048/448 - 790,- mnd

 

Jeg skal ikke ha noen dedikert server og jeg laster skjeldent/aldri opp noe til noen. Jeg vil bare ha raskere linje :)

 

Er det verdt å gå for alternativ 2? Jeg stiller jo noe sterkere når jeg skal uploade *kremt* til andre. Eller burde jeg gå for alternativ 1 og være fornøyd med det?

 

Forsvarer den ekstra upload hastigheten prisenforskjellen? Jeg vil jo ha raskest mulig linje til lavest mulig pris.

 

Noen som har kvalito her og kan si meg om de er fornøyd med linja?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har 704/128 ADSL-linje fra Kvalito. Har bare postive ting å si om dem så langt. Linja fungerer veldig fint. Det er også enkelt å få tak i dem hvis du lurer på noe, noe som kan være vrient andre steder.

 

Så vidt jeg vet, så er de den rimeligste leverandøren i Norge. Dette er noe vi liker :D

Lenke til kommentar

ja, prisene ser jo kjempe bra ut, ville helt klart gått for alternativ 2, du betaler jo bare 41 kr mer da å da for du dobbelt så høy hastighet som det telenor har, å der betaler man 790 kr for å få 1024/256. telenor har jo det kjempe fine *kremt* at de har begrenset med hva man kan laste ned, det er så helt bak mål at det ikke går an.

 

regner med at kvalito ikke har dette tullet, leste litt om dem for et par dager siden å de hørtes særiøse ut.

 

gå for alternativ 2 du, hvis du vil ha litt mer upload, men hvis den ikke er så viktig så går du for alternativ 1, du for jo samme download hastigheten.

 

selv hadde jeg vel gått for alternativ 1, da jeg ikke har noe bruk for uploadinga.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar

Joda..sant igjen...men så er det kjekt til en viss situasjon som jeg benytter meg mye av :) (unevnelig for forumet).

 

100,- ekstra i mnd er 1200,- i året..det er jo faktisk "litt" om man ser det på den måten...men det er jo ingenting i mnd...hehe

 

Bare ikke folk har masse negativt å si om kvalito, så skal jeg bestille det snarest :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...