Gå til innhold

Konkurranse: Julekalender 2013 – luke 8


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Jeg har HTC One X+... Har behov for ny telefon nå!

 

Hva er galt med den da? Hadde en Htc one x i 1 år og 5 måneder ca. før den døde, men det var en bra mobil. One x+ er da bare bedre

Vel hvis telefonen ble ødelagt eller hvis han er styrtrik så "trenger" han en ny mobil.

Hadde han vært styrtrik, så kunne han kjøpt eksakt den mobilen han ville ha, den dagen. I så tilfelle håper jeg han slutter å delta, og lar dette bli til de som har et mer reelt behov, utover "spenninga".

 

;-)

 

Selv om han aldri skrev noe om det, så utgår jeg at han mente at telefonen er gammel, batteriet slitent, og at den generellt begynner å bli treg. I så tilfelle klarer han seg, men ønsker noe som rett og slett er nytt og bedre.

 

Deltar selv pga at det hadde vært kjekt å vinne noe, og for spenningens skyld. Om det skulle være at jeg vinner noe jeg personlig ikke har bruk for, så kan jeg alltids selge billig til kjentfolk, så noen får definitivt tjent på det, også jeg, om jeg så selger til lavere pris enn verdi...

 

Selvsagt håper jeg at jeg vinner noe som jeg selv higer etter, men tviler, så jeg får nøye meg med at jeg deltar... :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...