Gå til innhold

Wi-Fi problem s4 active


jwa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg og hadde samme problemet med min dlink router & S4, etter en lang stund med problemer kjøpte jeg ny router, men før jeg rakk og bytte over til den nye så forsvant problemet av seg selv. Så nå har jeg to routere.

 

Søkte mye rundt selv da og det virker som det er mange som har sånne problemer, enkelte har hatt suksess med og endre krypterings type på wifi nettverket sitt, kan være verdt et forsøkt.

Endret av esoteric
Lenke til kommentar

Har hatt samme problemet på flere nettverk med ulik kryptering. Har prøvd blandt annet altibox sin ruter, netgear, inteno, asus, linksys osv. Tror ikke problemet ligger i ruteren eller måten den fungerer på, men heller en bug i enten Samsung sin Android distrubusjon til S4 telefonene eller maskinvaren brukt i disse telefonene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Grunnen til at jeg byttet routere var fordi jeg leste at det var noe med enkelte dlink modeller som skapte problemer med blant annet S4.

 

f.eks

http://www.gottabemobile.com/2013/05/16/how-to-fix-samsung-galaxy-s4-wifi-problems/

 

Og siden en router var billigere enn ny mobil, så gikk jeg for en enkel løsning..

Selv om det viste seg at jeg ikke trengte det.

Endret av esoteric
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...