Gå til innhold

Find det noen gode Android online spill som er gratis?


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Clash Of Clans. Har spilt siden Februar. Strategiskt spill som krever tålmodighet.

 

Rykter om at mer enn 10 millioner mennesker spiller det, og det er online spill, og gratis, men tilbyr kjøp i app.

 

Anbefaler deg å laste ned nå, og først og fremst søke litt rundt på forumene til SuperCell (finske firma som har laget Clash Of Clans, HayDay og det nye spillet Beach Boom.) og spørre om nybegynner tips for å komme fortest mulig i gang.

Lenke til kommentar

Har brukt HTCen min ganske lenge men jeg klarer ikke å finne noen gode online-spill. Gjerne kom med andre gode spill.

Jeg har spillt Knights and Dragons i noen måneder, vanskelig å ikke bli hekta. Du lager rustninger og levler folkene dine, for så å slåss i Guild Wars og Arena.

 

Last ned, prøv. Som en bonus til meg, hvis du bruker min kode som referral, så får jeg litt ekstra poeng.

Min referral kode er: WBB-QPZ-QHC

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Anbefaler deg å laste ned nå, og først og fremst søke litt rundt på forumene til SuperCell (finske firma som har laget Clash Of Clans, HayDay og det nye spillet Beach Boom.) og spørre om nybegynner tips for å komme fortest mulig i gang.

 

Clash of clans er et genialt spill. Kan fort bli hekta ;-)

For base oppsett, angreps strategier etc, så sjekk ut: http://www.clashofclanstips.org

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Clash Of Clans. Har spilt siden Februar. Strategiskt spill som krever tålmodighet.

 

Rykter om at mer enn 10 millioner mennesker spiller det, og det er online spill, og gratis, men tilbyr kjøp i app.

 

Anbefaler deg å laste ned nå, og først og fremst søke litt rundt på forumene til SuperCell (finske firma som har laget Clash Of Clans, HayDay og det nye spillet Beach Boom.) og spørre om nybegynner tips for å komme fortest mulig i gang.

Det er ikke Beach Boom, men Boom Beach

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...