Gå til innhold

[Løst] Paracord sleeving til psu


Anbefalte innlegg

God aften!

 

Er på jakt etter en nordisk butikk som selger paracord sleeving for kabel sleeves.

Skal sleeve en hel psu + litt andre dippedupper, så trenger et par meter av det..

Finner de ønskede fargene og lengdene på MDPC og lutro0 Customs, og ebay for den saks skyld, men vil sjekke opp om det er mulig og få tak i det i en nordisk butikk ettersom pakker fra USA kan ta et par uker og komme i postkassen.

 

 

Takk for svar

 

Nif

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

game-on.no har paracord, er ikke sikker på størrelser da

 

Virker som det er en generell størrelse på alt av paracord, er jo igrunn ikke laget for og sleeve kabler med.

Bestiller 30m fra de og ser om det er brukbart, som jeg regner med det er, men må bare sjekke ut hvordan sleeven er "strikket".

Ser og de selger den 550 paracorden på ebay, men ifølge litt lesning er Lutro0's paracord mer solid bygget og helt tom inni.

Lenke til kommentar

 

Virker som det er en generell størrelse på alt av paracord, er jo igrunn ikke laget for og sleeve kabler med.

Bestiller 30m fra de og ser om det er brukbart, som jeg regner med det er, men må bare sjekke ut hvordan sleeven er "strikket".

Ser og de selger den 550 paracorden på ebay, men ifølge litt lesning er Lutro0's paracord mer solid bygget og helt tom inni.

Jepp, har bestilt direkte fra USA, du kan bruke den med en gang, dvs. trenger ikke trekke ut dritten inni! (Da det ikke er noe inni :p)

Lenke til kommentar

Jepp, har bestilt direkte fra USA, du kan bruke den med en gang, dvs. trenger ikke trekke ut dritten inni! (Da det ikke er noe inni :p)

Du har vel ikke tilfeldigvis kunnskap om hvor jeg får tak i verktøy til og fjerne ATX pins i norge?

Har hatt to sett med lamptrons kjipe billig sett(som ikke er fullt så billige) fra techbay og klarte knekke begge to på første forsøk uten at jeg i det hele brukte noe krefter..

Finner en på Deal.no (https://www.deal.no/deal/default.asp?page=vare&ProdusentID=G171) men føler 300,- var litt drøy pris, men kanskje rettferdiggjordt siden verktøyet er sterkere stål en standard.

 

Hadde en atx pin fjerner tidligere, som levde i flere år med fjerning av pins men den har nok forsvunnet iløpet av årene. :(

Lenke til kommentar

I Norge? Nei, men du kan se på MDPC-X fra Tyskland, eller lage en midlertidig en selv ;)

hehe, husker fremdeles det gode gamle stift på hver side trikset, men føler det blir litt vel mye når jeg skal full sleeve 100+ enkelt kabler .. :)

 

Skvatt inn en bestilling hos MDPC-X, og stikker bortom Game-On iløpet av uken og får meg noe paracord ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tilbakemelding ang. sleeving:

Fikk hentet et par meter rød sleeving fra Game-on.no, men følte ikke den var noe god for og sleeve kabler, ble for mye "pels" på det.

 

Fikk inn en bestilling hos E22 og MDPC-X for en uke siden, og håper de er her før jul ( masse fritid rundt julen ;) )

 

Slengte og inn en bestilling på 3m ( 550 paracord type III ) med diverse farger hos paracord.no for og teste hvordan den er er, og ser ut for fremtidige sleeving jobber.

 

 

Takker igjen for hjelp :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...