Gå til innhold

Adtech-tracker på Ekstra


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Kan noen svare meg på hvorfor Ghostery viser at ADTECH er aktiv for hele Tek-nettverket, selv om jeg er logget inn som Ekstra-medlem og har huket av for å fjerne all sporing?

I tillegg har Diskusjon.no hele 5 forskjellige trackere på meg. Gjelder ikke mine Ekstra-reservasjoner når jeg bruker forumet?

 

Endret av Optimuz
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

 

Kan noen svare meg på hvorfor Ghostery viser at ADTECH er aktiv for hele Tek-nettverket, selv om jeg er logget inn som Ekstra-medlem og har huket av for å fjerne all sporing?

 

Hei, ved en feil ble et bilde på 1x1 pixel lastet fra en server hos adtech, og dette dukket derfor opp i Ghostery hos deg. Dette ble rettet opp fredag i forrige uke, men jeg har helt glemt å gi deg tilbakemelding på at feilen er rettet. Beklager dette!

 

 

 

I tillegg har Diskusjon.no hele 5 forskjellige trackere på meg. Gjelder ikke mine Ekstra-reservasjoner når jeg bruker forumet?

Nei, per i dag har vi ikke implementert denne støtten på Diskusjon.no eller på Prisguide.no. Disse to nettstedene er bygget på andre systemer enn den redaksjonelle plattformen vår og funksjonaliteten må derfor utvikles separat for disse nettstedene.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...