Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spill litt singleplayer først, og bli vandt til styringen og kontrollene. Sensitivitene er en vanesak. Jeg spiller ikke konsoll spill, men liker å ha den ett stykke over middels.

For lav sensitivitet: vanskelig å snu seg fort nok.

For høy sensitivitet: vanskelig å bruker sniper, sikte på avstand.

 

Men igjen, det er en vanesak.

Når du spiller online vil de aller fleste spillerne være ganske gode. Du kan starte med å finne den/de banene du liker best, og dør minst på. Det samme gjelder hvilken gametype du er mest konfortabel med.

 

Øv deg, velg situasjoner(baner/gametypes) du liker/klarer deg best i, så vil du ettervert mestre det.

Når du spiller CoD online, så skjer det veldig mye på en gang, og reaksjon er en stor del ved spillet. Taktikk, våpen, hinder, hjemmeplasser og andre spillere er ting du vil mestre ettervert.

 

Siden du ikke har spilt skytespill før, så blir det mye å få fatt i, i starten.

 

-Daniel

Lenke til kommentar

Team Deathmatch kanskje, siden du mest sannsynlig vil spawne ved siden av noen fra ditt eget lag.

Domination er også noe som kanskje ikke er så alt for vanskelig.

I FFA skjer det litt mer på en gang.

I S&D må du vente til alle de andre er døde.

 

Du finner selv ut hvilken gamemode du liker best, og klarer deg best i.

 

-Daniel

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Har spillt masse CoD, øvelse er det som gjelder, sensitivitet er en smakssak, jeg foreslår å begynne på 4 og jobbe seg oppover til 5-8. Kompisen min spiller hele tiden på maks, 12? Sniping, quickscope, noscope osv. men han er helt vill. Altså en av de som dreper deg før du ser dem ^^ Good lucks, snart kan du også powne noobs! :D

Lenke til kommentar

Hvorfor kommer dette opp plutselig når jeg skulle spille ?

 

 

 

Det kom ikke opp det bilde jeg skulle legge til men står : the call of duty ghosts server is not available at this time. Please try later or visit www.calofduty.com/ghosts/ statur for updates.

 

Kom opp på skjermen...

Hva skjer det det ? :p

Endret av cec_cec
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...