Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!
I dag merket jeg at jeg har fått en liten svart prikk på skjermen min, låseknappen på min kjære iPhone 5 har i det siste også begynt å fusket veldig mye, og fungerer bare av og til hvis jeg trykker veldig hardt. Har også problemer med at batteriet blir utrolig fort tomt, og noen ganger når det står at jeg f.eks har 50% igjen, slår telefonen seg av og det står at det er tom for strøm. Av og til får jeg også beskjed om at det ikke er noe simkort i telefonen, noe som løser seg etter å slå telefonen av og på. Dette begynner å irritere meg veldig mye, og jeg lurer på om jeg kommer til å få ny telefon hvis jeg sender den inn på reparasjon? Jeg kjøpte telefonen rundt juletider i fjor fra Telenor, men har i etterkant byttet til Chess. Hvem/Hvor skal jeg sende den inn?

 

Takk for hjelp,

Martin.

Endret av Metufax
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

 

iPhone som er kjøpt fra Telenor behandles av serviceverkstedet MCare, men må sendes inn via Telenor ja, er bare ta kontakt med kundesenteret deres på 09000.

 

Så lenge telefonen ikke har vann/fukt skader i seg, har skader etter og ha falt i bakken, blitt klemt, eller andre ting som ikke dekkes av garantien, så vil den nok bare bli byttet i en ny lik telefon ja.

Endret av esoteric
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...