Gå til innhold

[Løst] Hodetelefoner til mobil med god lyd og bra mikrofon til maks 3000,-


Aiven

Anbefalte innlegg

Jeg har et Beats by Dr Dre headset nå (kjøpte før det ble så hypet), som jeg er relativt fornøyd med, men mikrofonen er simpelten ikke god nok. Jeg tror problemet er at mikrofonen befinner seg for langt fra munnen, holder jeg den opp fungerer det. Når man jobber på pc, eller kjører bil så har man ikke en ekstra hånd ledig for å holde mikken opp.

 

Jeg ønsker meg et headsett til mobil med god lyd og god mikrofon! Prisgrense 3000.

 

Jeg har et Sennheiser PC360 G4me som jeg bruker på pcen og er veldig fornøyd med dette. Har derfor vurdert å kjøpe meg et til og en overgang så det kan kobles til mobilen, men det må da finnes andre løsninger?

Endret av Aiven
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil anbefale deg å teste ut Parrot Zik. Jeg kjøpte de selv for et par måneder siden, og det er mulig det beste kjøpet jeg har gjort. Fantastisk lydkvalitet, bluetooth-tilkobling men mulighet for kabel, touchpanel, aktiv støyreduksjon. Det er noen av de kule finessene man får med dette headsettet.

 

Stikk en tur innom nærmeste Soundgarden, hvis det er en i nærheten, og test det ut! Helt fabelaktig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...