SiR0 Skrevet 22. november 2013 Skrevet 22. november 2013 Elsker du ny teknologi og dingser?Teknofil søker nye frilansere
CasterAnd Skrevet 22. november 2013 Skrevet 22. november 2013 (endret) Vi ønsker å komme i kontakt med deg som:- Brenner for ny teknologi- Formulerer deg feilfritt på norsk- Skiver raskt og effektivt, med glimt i øyet Ja, ja ja!! THIS IS MY CHANCE - Er over 18 år ...aaaand it's gone. Endret 22. november 2013 av CasterAnd 4
w0nderCHiN Skrevet 23. november 2013 Skrevet 23. november 2013 Høres veldig interessant ut, og midt i blinken for meg som studerer Elektronikk og datateknologi (Eldat) på UiO. Kommer til å sende inn en CV og søknad snarest! - Ruben J. Ødegården
Wackamole Skrevet 25. november 2013 Skrevet 25. november 2013 Formulerer deg feilfritt på norsk Skiver raskt og effektivt, med glimt i øyet Er vell litt motsigende? :-)
Reconzile Skrevet 25. november 2013 Skrevet 25. november 2013 Formulerer deg feilfritt på norsk Skiver raskt og effektivt, med glimt i øyet Er vell litt motsigende? :-) Effektivt står meir eller mindre som ein paralell med feilfritt i denne situasjonen. 1
Gjest Slettet+981734 Skrevet 25. november 2013 Skrevet 25. november 2013 Jeg må si at jeg tror jeg passer inn her, men så er jeg ikke 18. Dette er bloggen min iallefall : loknes.blogspot.no Dette er YouTube kanalen min: https://www.youtube.com/user/lagunastalker/videos Jeg har dermed litt erfaring med å skrive om teknologi på et privat nivå. Jeg leser mye om teknologi hver dag, selvsagt på flere nettsteder. Jeg er ikke vanskelig å ha å gjøre med selv om jeg ikke er 18.
Anbefalte innlegg