provolone Skrevet 21. november 2013 Skrevet 21. november 2013 Hei Julen nærmer seg, og gaverushet er i gang. På tide at min far på 62 og min bror på 24 biter i det sure eplet og får seg en smarttelefon. Prisklasse rundt 2500-3000 pr stk. Vurderer både Xperia V og Galaxy s3. Noen tanker rundt dette?
Feh Skrevet 21. november 2013 Skrevet 21. november 2013 Er vel egentlig hipp som happ. Et par kjappe sammenligninger: GS3 fordeler: Høyere kapasitet på batteri (2100 vs. 1750 mAh) Større skjerm Dobbelt så mye internminne (16 gb vs. 8 gb) Tynnere Xperia V fordeler: Vanntett og virker mer robust (uten at jeg har noe personlig erfaring med det) Har støtte for 4G Lavere vekt. Selv om GS3 har firekjerne og Xp V har tokjerne CPU er ytelsesforskjellen omtrent den samme.
provolone Skrevet 21. november 2013 Forfatter Skrevet 21. november 2013 Takk for raskt svar du. Vanntettheten tror jeg kommer til å bli den avgjørende faktoren når jeg tenker meg om, siden de begge er ute i all slags vær... Andre telefoner som kunne være aktuelle i den prisklassen?
jajo1982 Skrevet 21. november 2013 Skrevet 21. november 2013 Hei . de har note 2 med 4g på elkjop.no til 2995. Ikke vanntett men allikevel en knall tlf med stor skjerm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå