Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Varmepute for muskelsmerter


SAJensen

Anbefalte innlegg

Hei!

Min gamle 50w Bosch varmepute er i ferd med å bli så gammel at jeg er litt skeptisk til å bruke den så veldig mye mer.

 

Kjøpte en 100w Beurer HK25 varmepute forrige dagen men den gikk rett tilbake til butikken etter å ha vært påslått en halv time. Det var bare "kosevarme" ikke noe som kan behandle vonde muskler.

 

Jeg har søkt litt rundt på nettet og funnet at nettsiden tretti.no har flere modeller - bl.a. den jeg kjøpte lokalt.

Problemet er at det ikke sies noe om temperaturen. Min gamle Bosch er mye varmere enn Beurer puta.

 

Kan noen anbefale en god erstatning for den gamle Bosch puta. (som eg. er et lite teppe som passer akkurat på ryggen og har fliker som går litt over skuldrene.

 

Takknemlig for all hjelp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar.

 

Jeg har rispute. Jeg har en datter som er god med symaskinen.

 

Spørsmålet mitt var om noen kjente til elektriske puter som har mer enn "kosevarme". Jeg er ikke på jakt etter andre alternativer. :)

 

Grunnen til dette er at jeg mange dager er i så dårlig form at det å måtte stå opp hver halvtime eller time for å varme opp en rispute ikke er noe alternativ. Da er det bedre å fortsette med en gamle puta til den gir opp ånden eller gir meg en karamell. Jeg kan kanskje finne noe gummi å pakke den inn i :grin2:

 

Dette var kanskje ikke riktig forum for elektriske varmeputer :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...