Gå til innhold

"Forbli Innlogget" og "AdBlock"


Anbefalte innlegg

Heisan.


Jeg som mange andre begynner å bli lei av att siden deres ikke fungere som tenkt!


En av disse er at man må logge in på nytt hver gang man besøker tek nettverket selv om man haker i knappen som sier "Forbli innlogget". (Med untak av Diskusjon.no) hvor det fungerer. Jeg vet ikke hvordan dere har programmert dette, men jeg forblir ikke innlogget till neste gang jeg kommer till siden.


En annen sak er scriptet som dere bruker for å se om annonser blokkeres, dette fungerer heller ikke. Man kan hvitliste tek.no, amobil.no mm, slå av "AdBlock" eller til og med ta bort "AdBlock" eller lignende (og starte om nettleser), men boksen deres kommer forsatt opp og blokkerer inneholdet på siden.


Jeg vet at det er flere som har nevt dette, men jeg gjør det igjen.


mvh

Daniel E

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Bare trykk refresh (vanligvis f5 som snarvei på tastaturet) og escape, så omgår du adblock-blokkeren.

 

 

Heisan.
Jeg som mange andre begynner å bli lei av att siden deres ikke fungere som tenkt!
En av disse er at man må logge in på nytt hver gang man besøker tek nettverket selv om man haker i knappen som sier "Forbli innlogget". (Med untak av Diskusjon.no) hvor det fungerer. Jeg vet ikke hvordan dere har programmert dette, men jeg forblir ikke innlogget till neste gang jeg kommer till siden.
En annen sak er scriptet som dere bruker for å se om annonser blokkeres, dette fungerer heller ikke. Man kan hvitliste tek.no, amobil.no mm, slå av "AdBlock" eller til og med ta bort "AdBlock" eller lignende (og starte om nettleser), men boksen deres kommer forsatt opp og blokkerer inneholdet på siden.
Jeg vet at det er flere som har nevt dette, men jeg gjør det igjen.
mvh
Daniel E

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...