Gå til innhold

Challenges, konkurranser og aktiviteter


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg og "gjengen" min er lei av å sitte på helgekvelder uten å finne på noe morsomt. I dag hadde vi faktisk eplespising-konkurranse i en bolle med vann. Det var faktisk overraskende gøy.

 

Så tenkte at vi kan samle mange "konkurranser", "aktiviteter", "challenges" og lignende på denne tråden!

Syke, jævlige, enkle, utfordrende, ekkle, morsomme, tidsfordrivende ting og ta seg til.

 

Kom med forslag!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når våren kommer igjen, så er det flott å ta med vennegjengen ut i skogen og tenne bål, drekke og sove i telt, spesielt etter en god vandretur.

Å leie en liten hytte på fjellet en helg går også nå når vinteren kommer. Ikke så alt for dyrt heller.

 

Og så vil jeg innrømme som 23-åring at det fremdeles er morsomt å ake i bakker, hoppe i vanndammer og klatre i trær. Ulempen er at man får en del rare blikk, og kommentarer fra de yngre (barn fra 4 til 10 år) om at man er voksen og har ikke lov å gjøre barneting.

 

En idé er også å spørre venner av det motsatte kjønn om dem er i samme posisjon som dere (kjedelige helger), og på den måten gjøre noe gøy sammen, hvis dere har plass til så mange. Her vil jeg også legge til at det behøver ikke være storfest, men en gruppe på 15-20 personer som har lav musikk i bakgrunnen og prater med hverandre, gjerne gjør en eller annen aktivitet sammen. Jeg ville også anbefalt for de som pleier å drikke mye at man burde sette igjen nok til at man ikke blir mer enn småbrisen, hvis alkohol absolutt må inn i helgen. Etterpå går det også an å spørre om forslag til neste helg.

Forøvrig fant jeg denne etter et raskt google søk, 10 ok aktiviteter man kan gjøre :D
Good luck and have fun!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...