Gå til innhold

Anbefalte innlegg

blir den tørr når den er uåpnett?? får vel kjøpe et miniskjøleskap da som jeg kan gjemme på rommet. foreldrene mine vet ikke at jeg snuser skjønner du :-D

 

 

Ikke for å gi deg en moralpreken eller noe. Men den ene boksen i uka, den kan du bare glemme. Nå kan det hende du innehar en ENORM selvdisiplin, men de fleste kan bare drømme. Det går en måned, plutselig går det det en boks om hver 2-3 dag. Fortsetter du går det fort 1 boks om dagen. De fleste ender der, noen tar seg sammen før de kommer der, men ytterst få "gidder" og stoppe.

 

Er selv på en boks om dagen, det er jævelig dyrt. Det er idiotisk, og jeg burde gi meg. Snus er digg det, helt til du ikke vil mer. Høres ut som om du ikke er helt på villspor enda, for din egen skyld gi deg nå... når det er lett. Jeg betviler sterkt at du tar det rådet. Men det er nok det lureste :p

Er selv på Skruf Xtra Sterk (idioti), om du først skal begynne hold deg for guds skyld på noe med lite nikotininnhold.

Kilde : Meg selv, og mine uvaner.

 

den jeg snuser nå er jacobssons melon strong 9ml nikotin tenkt og prøve ettan, kanskje bruke det fast hvis den er digg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...