Gå til innhold

Hva er tyngst å kjøre?


Anbefalte innlegg

Hei, kjære spillforum.

 

Jeg og en kamerat kom inn i en diskusjon angående GTA V og BF4. Kort sagt lurer vi på hvilket av disse spillene som har den mest detaljrike grafikken, og hvilket av spillene som er tyngst å kjøre for en Xbox 360. Setter stor pris på svar fra de som har spilt begge to, og vet hva de snakker om.

 

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

BF4 spillet er jo laget for PC og neste generasjons konsoller, og er i utgangpunktet alt for tungt for gamle Xboxen, og dermed har spillet blitt kraftig nedskalert i en Xbox 360-utgave for å kunne kjøres.

GTA V er vel i større grad optimalisert for eldre konsoller, og har i utgangspunktet dårligere grafikk, men har muligheten til å bli bedre optimalisert for et "optimalt grafikknivå" som Xbox 360 kan kjøre.

Hva som til slutt endte opp med å være tyngst, mest effektivt og det som ser best ut kan jeg dessverre ikke svare på, da jeg ikke har disse to spillene til Xbox 360. Det som har størst framedrops og lavest ytelse vil være tyngst, og hva som ser best ut bli veldig individuelt (da det er vidt forskjellige tegnestiler)., selv om man kan danne seg et godt bilde av å se på detaljrikdom, teksturoppløsning, lyseffekter, fysikk, og eventuelt andre effekter som alt fra eksplosjoner til vær og vind.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...